پاسخگویی به بیش از ۹ هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۹ طی سه ماهه نخست سال

مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۹ از پاسخگویی و رسیدگی به ۹۰۵۳ پیام شهروندی طی سه ماهه نخست سال در سامانه ۱۳۷ پلاس این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی پارساجو با اشاره به اینکه پیام های شهروندان در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس اجرایی می شود افزود: طی سه ماهه نخست سال در نواحی پنجگانه ۹ هزار و ۵۳  پیام توسط شهروندان ثبت و از سوی همکاران پیگیری و پاسخگویی شده است.

وی ادامه داد: لایروبی انهار با ۷۱۵ پیام از بیشترین درخواست ها محسوب می شود که به منظور پاسخگویی به شهروندان در اسرع وقت و به قید فوریت نقاط شناسایی و پاکسازی شد.

 پارساجو اظهارکرد: رفع خطر درخت خشک و درحال سقوط، نظافت معابر کوچه، جمع آوری زباله و ضایعات، طعمه گذاری موش، رفع خطر چاله های بزرگراهی، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، رفع سد معبر اصناف در پیاده رو و ... از بیشترین درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است که توسط اکیپ های اجرایی این سامانه در نواحی پنجگانه رسیدگی شد.

مدیر بازرسی شهرداری منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده معضلات شهری درخواست های خود را در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت تا به قید فوریت رفع و رجوع شود.

انتهای پیام /

۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 57258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =