رایزنی ستاد گردشگری با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی درخصوص افزایش و بهبود زیرساخت‌های گردشگری پایتخت

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: با هدف توسعه گردشگری در تهران از نهادهای مختلف که در این زمینه فعال هستند، حمایت می‌کنیم.

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: بحث توسعه گردشگری در شهر تهران در حوزه زیرساختی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یکی از تکالیف ستاد گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه در کنار ما مجموعه‌های دیگری نیز در داخل و خارج از شهرداری در حال انجام فعالیت‌هایی در حوزه گردشگری و توسعه گردشگری در شهر تهران هستند، بیان کرد: هر مجموعه‎‌ای که در حوزه گردشگری فعال است و کارهای عملیاتی انجام می‌دهد، می‌تواند پروپزال خود را ارائه دهد. پس از بررسی پروپزال توسط همکاران؛ در صورتی که موضوع کاری آنها در جهت توسعه گردشگری باشد و موضوع آنها موضوع مشارکت محسوب شود، کمک خواهیم کرد تا بتوانند برنامه خود را بهتر برگزار کنند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر برنامه‌ای که به توسعه گردشگری مرتبط باشد را حمایت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: موضوع و سلیقه خاصی نداریم و هر برنامه‌ای که پژوهشی، اجرایی، عملیاتی و... باشد را حمایت می کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی نیز درخصوص افزایش و بهبود زیرساخت‌های حوزه گردشگری در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 57280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =