کارویژه شاخص محدوده میدان نبوت در دستور کار منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ در نشست طرح الگوی خدمت منطقه با حضور مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق، از تعریف و اجرای کارویژه شاخص در محور الگوی خدمت شهید آیت، محدوده میدان نبوت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار این منطقه در این نشست ضمن ارائه گزارشی از دور اول بازدیدهای مستمر مدیران شهری منطقه از ۴ محور الگوی خدمت، از ارائه کارویژه شاخص به شهرداران نواحی سه‌گانه خبر داد و گفت: در بازدیدهای هفتگی که از ۴ محور شهید آیت، دردشت، جانبازان و آیت‌اله خوشوقت صورت گرفت، علاوه بر اقدامات مستمر در حال انجام در این ۴ محور به ویژه رسیدگی به زیرمخزنی‌ها و حذف دریچه‌ها در این محورها، تعریف کارویژه در حوزه زیباسازی در محدوده میدان نبوت، اجرای نورپردازی زیر پل شهید باقری و ساماندهی محدوده رفیوژ میانی خیابان شهید مدنی در دستور کار نواحی سه‌گانه قرار دارد.

در ادامه مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق با تأکید بر اهتمام هرچه بیشتر مدیران منطقه در رفع کاستی‌ها به بهترین شکل، ارائه راهکارهای ماندگار و اقدام شاخص با حضور متخصصین شهری در این محورها را ضروری دانست.

 فیاض در ادامه ضمن بازدید از اقدامات در حال انجام محور آیت‌اله خوشوقت حدفاصل میدان قمربنی‌هاشم(ع) تا بزرگراه شهید باقری، بر مواردی همچون افزایش مبلمان شهری در پیاده‌راه‌ها، بهسازی بخشی از کف‌پوش‌ پیاده‌راه‌ها و وضعیت برخی مخازن زباله و... در محدوده چهارراه تیرانداز تأکید کرد.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 57310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =