جانمایی و نصب المان‌های حجمی و نمادهای متناسب فرهنگی در طول محور نمونه منطقه ۲۱ در طرح الگوی خدمت

شهردار منطقه ۲۱ از جانمایی و نصب المان‌های حجمی و نمادهای متناسب فرهنگی در طول محور نمونه منطقه در طرح الگوی خدمت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" در این باره گفت: طراحی معابر سه گانه و یکپارچه سازی شهری از اهداف مدیران اجرای در راستای رضایتمندی شهروندان و زیباسازی نمای بصری در منطقه است.

طراحی ورودی تهرانسر از بزرگراه لشگری به بلوار اصلی با هدف شکل گیری هویت منطقه و برندسازی معابر شهری و همچنین یادآوری هویت ایرانی از جمله اقدامات این منطقه است که در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران و ترافیک قرار گرفته است.

پوریافر در ادامه تاکید کرد: ایجاد معبر مناسب به عرض ۶ متر در فضای میانی بازارچه به منظور عبور وسایل نقلیه اورژانس و آتش نشانی و بررسی تأمین برق مناسب جهت استقرار بازارچه در محل مورد بررسی قرار گرفته شود.

وی در پایان اظهار داشت: استانداردهای حداقل مساحت فضای سبز و ارایه طرح مناسب (مانند نصب کف پوش، پایه روشنایی و ..) و حذف گونه های گیاهی غیر ضروری به خصوص در رفوژ میانی معابر منطقه و معابر بلوار اصلی تهرانسر، کاهش عرض رفوژ میانی در بلوار اصلی تهرانسر و ایجاد انهار مناسب در دوطرف معبر توسط معاونت فن و عمران و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه مورد بررسی قرار گرفته شود.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
کد خبر: 57332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =