اجرای طرح الگوی خدمت در محورهای نمونه منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ از اجرای طرح الگوی خدمت در محورهای نمونه در این منطقه خبر داد و گفت: پیشرفت سریع طرح الگوی خدمت، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داوود گودرزی شهردار منطقه با اشاره به طرح الگوی خدمت در ۵ محور نمونه منطقه شامل (بلوار آیت اله کاشانی، بلوار فردوس، بلوار جنت آباد، بلوار شهران و بلوار دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات) از اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه در این معابر خبر داد.

گودرزی گفت: اقدامات فوق در محدوه محلات شهران شمالی، شهرزیبا، حصارک، فردوس، اباذر، جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی و جنت آباد جنوبی انجام می شود. از جمله این اقدامات مرمت و بهسازی آسفالت معابر، پیاده روسازی و اصلاح معابر، تبدیل نهرهای فاقد عملکرد به کانیو و بهسازی جداول، حذف دریچه های زائد در سطح معابر و همسطح سازی، احداث و بازسازی و مرمت سرویس های بهداشتی عمومی بوستان ها است.

شهردار منطقه ۵ افزود: عمده این اقدامات در بازه زمانی یک ماهه ابتدا تا انتهای خرداد ماه و تعدادی نیز تا انتهای شهریور ماه ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است که با توجه به پیشرفت صد در صدی و اتمام بسیاری از آنها، موجبات جلب رضایت شهروندان را فراهم می آورد.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۸
کد خبر: 57367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =