توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در ۲۸ معبر این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع‌» با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ریزی و مناسب سازی کوچه‌ها و معابر در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده تا پایان سال حدود ۲۷ هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه توزیع شود و بر این اساس تیم‌های عملیاتی با جدیت و دقت در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در ۲۸ معبر اصلی و فرعی منطقه عملیات لکه‌گیری و آسفالت ریزی اجرا شده است، افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و اجرای نهضت آسفالت تاکنون ۹ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت مکانیزه و دستی در معابر محدوده این منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: از این مقدار آسفالت توزیع شده، ۵ هزار و ۴۰۰ تن به صورت مکانیزه  و ۳ هزار و ۸۰۰ تن به صورت روکش دستی و لکه گیری در معابر نواحی سه گانه منطقه به کار رفته است.

اخ الصنایع‌ با بیان اینکه نونوار شدن بسیاری از کوچه پس کوچه‌های منطقه رضایت اهالی را به دنبال داشته است، گفت: طرح‌های توسعه محله‌ای از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری است چرا که بستر مناسب برای زندگی شهروندان در هر محله را متناسب با خواست و نیازشان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 57397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =