برنامه‌های آیینی، مذهبی در محلات منطقه ۴ برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزادارای اباعبدالله (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی، آیینی و مذهبی با موضوع تبیین و پیاده‌سازی فرهنگ حسینی در سبک زندگی شهروندان، در محلات ۲۰ گانه در حال برگزاری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران ایشان به ویژه برنامه های آئینی، مذهبی این منطقه اشاره کرد و گفت: برنامه های محرم امسال با شعار محوری" آزادگان عالم در خیمه حسین اند" به همت اداره فرهنگی منطقه برگزار می شود.

وی در تشریح این برنامه ها گفت: فضاسازی ساختمان منطقه، معاونت ها، نواحی و سرای محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی در شبکه های اجتماعی، حمایت و مشارکت از هیات ها و مواکب، برگزاری تجمعات تاسوعا و عاشورا، دیدار با خانواده معزز شهدا، پشتیبانی از دسته های عزاداری دهه اول محرم و برپائی چایخانه محبان الرضا (ع) از مهمترین برنامه های این روزها است.

شهردار منطقه ۴ گفت: چایخانه محبان الرضا (ع) در فلکه سوم تهرانپارس با توزیع چای ، خرما و ..... پذیرای عزاداران حسینی در ایام محرم خواهد بود.

کمالی زاده در پایان هدف از برپائی این برنامه ها را زنده نگاه داشتن ماه شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حمایت از فعالیت های مردمی عنوان کرد.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
کد خبر: 57411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =