نظارت میدانی شهردار منطقه ۷ بر اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای

شهردار منطقه ۷ با حضور در نواحی پنجگانه به بررسی دقیق گزارش اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محله‌ای اتمام یافته و در حال اجرا پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این بازدید نصراله آبادیان شهردار منطقه با اشاره به اینکه اجرای پروژه توسعه محله‌ای با هدف افزایش کیفیت زندگی به ویژه در محلات کم‌برخوردار و کاهش چالش‌های اساسی، متناسب با نیاز شهروندان انجام می‌شود، گفت: با برگزاری طرح من شهردارم ما توانستیم از نزدیک با دغدغه ها و مشکلات شهروندان محلات آشنا شویم و تمامی درخواست های آنها را در قالب طرح توسعه محله ای در دستور کار قرار دادیم.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت اجرای طرح های توسعه محله ای و ایجاد رضایتمندی عمومی و همچنین ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، تعداد ۷۵ پروژه توسعه محله ای در سطح نواحی پنجگانه در نظر گرفته شد.

بررسی دقیق مشکلات ایجاد شده در پروژه ها، ارائه راه حل های جدید برای پیشرفت پروژه ها، توجه ویژه به تیپ معماری پروژه ها و مشارکت موثرتر مشاور پروژه ها در اجرا، جانمایی مبلمان، رسیدگی ویژه به فضای سبز و باغچه ها تنها بخشی از دستورات شهردار منطقه در طی این بازدید بود.

گفتنی است بازدید مورد به مورد پروژه ها و بررسی پیشرفت فیزیکی و وضعیت نقدینگی، برگزاری مناقصه برای پیشبرد مطلوب تر پروژه های توسعه محله ای، اطلاع رسانی دقیق به شهروندان در خصوص زمان اتمام پروژه ها و تعیین زمان دو هفته ای برای اتمام بعضی از پروژه ها از دیگر مواردی بود که آبادیان به آنها تاکید کرد.

براساس این گزارش بررسی رمپ بزرگراه مدرس به خیابان شهید مطهری، پیاده روسازی خیابان ملک الشعرای بهار، توجه ویژه به بررسی فنی پروژه ها و انتخاب باکیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه ها، اتمام هرچه سریعتر پروژه آبرسانی مکانیزه، پیاده روسازی خیابان موحد کاشانی، بررسی فرآیند مناقصه پروژه ها آغاز پروژه هایی که تاکنون فعال نشده اند تا پایان ماه آتی و اجرای پروژه توسعه محله ای خیابان سلماس  از دیگر دستورات شهردار منطقه طی بازدید از نواحی پنجگانه بود.

لازم به ذکر است در ناحیه ۱ تعداد ۱۰پروژه، ناحیه ۲ تعداد ۱۳پروژه ، ناحیه ۳ تعداد ۳۲ پروژه، ناحیه ۴ تعداد۹ پروژه و ناحیه ۵ تعداد ۱۱ پروژه توسعه محله ای تعریف شده است.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 57447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =