اولین طرح احیای کوچه‌های قدیمی شمیران در مهنا اجرا شد

اولین طرح احیای کوچه‌های قدیمی شمیران در بن بست مهنا که همجوار مترو تجریش قرار دارد با انجام فضاسازی های محیطی و بازگشایی بن‌بست اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: بن بست مهنا در مجاورت ایستگاه مترو تجریش و ساختمان شهرداری منطقه یک، از کوچه های قدیمی شمیران بوده که به دلیل موقعیت مکانی و معضلات خدمات شهری، ترافیکی و اجتماعی از قبیل حضور معتادین و نا ایمنی در ساعات پایانی شب منجر به نارضایتی ساکنین شده بود.

او افزود: بر همین اساس با همکاری ستاد ناحیه محوری و ناحیه هشت منطقه و اجرای اقدامات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، زیباسازی، فضای سبز  و شهرسازی نسبت به اجرای طرح کوچه کامل در آن اقدام شد.
 
صباغ گفت: بازگشایی بن بست و ایجاد دسترسی از گذر شرقی به کوچه ، اجرای سنگفرش بتنی، نصب ۱۶ پایه روشنایی و ١٢ گلدان بتنی، کاشت گونه های گیاهی، اجرای نقاشی دیواری، استقرار  کانکس نگهبانی، احداث نیم نهر مرکزی و مشارکت مالکین در نماسازی سنتی متناسب با بافت محل از جمله اقدامات انجام شده در کوچه ی مهنا  بوده که با این اقدامات حس خوب، نشاط و آرامش برای شهروندان و مراجعین به وجود آمده است.

انتهای پیام/

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 57467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =