مدیریت شهری کمک رئیس‌جمهور را برای استمرار فعالیت‌های صورت گرفته در دوره شهید رئیسی می‌طلبد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس‌جمهور به اندازه‌ای تسلط دارد که اجازه ندهد ارتباط و همکاری بین مدیریت شهری و دولت با عقده‌گشایی‌های رسانه‌ای که توسط برخی انجام می‌شود، دستخوش تغییر شود.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه شهردار تهران در مدت اخیر، اظهار کرد: آنچه برخی فرآورده‌های رسانه‌ای در ایام انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کردند، این بود که شهرداری تهران برای تبلیغ نامزد مورد نظر خود در طول آن هفته‌ها خدمات ویژه‌تری ارائه می‌دهد و شهر پاک‌تر است و در پایان آرزو می کردند که ای کاش همیشه ایام انتخابات بود تا خدمات بهتری ارائه می‌شد؛ از سویی دیگر نیز می‌گفتند که به دلیل اینکه شهردار مرخصی گرفته و در انتخابات شرکت کرده مترو بسته و یا شهر کثیف است و این تناقض بین این دو گزاره نشان می‌دهد که هیچ یک حقیقت ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در ایام انتخابات همکاران ما در شهرداری تهران به ویژه در مناطق و سازمان‌های خدمات‌رسان، اقدامات خود را طبق روال سابق انجام می‌دادند. جانشین شهردار هم توسط شورا تأیید شده بود و بر روند نظارت می‌کرد. شورا نیز بر شرایط نظارت داشت.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات و بعد از آن عقده گشایی‌هایی خلاف اخلاق و تقوای شخصی و سیاسی را شاهد هستیم، یادآور شد: البته ما هم نباید شرایط را قضاوت کنیم. زیرا رئیس‌جمهور به اندازه‌ای تسلط دارد که با چنین مباحث و عقده گشایی‌های رسانه‌ای، اجازه ندهد ارتباط و همکاری بین مدیریت شهری و دولت دستخوش تغییر شود.

نادعلی با تأکید بر اینکه ما در سطح شهر کارهای خود را انجام می‌دهیم و جلو می‌رویم، تصریح کرد: دوستان هم اگر دوست داشتند اخلاق و انصاف پیشه کنند که چه بهتر. اگر هم نخواستند وظیفه ما روشنگری برای مردم است اما طبیعی است که اوقات مردم با حرف‌های دروغ تلخ می‌شود و نه تنها در مورد شهرداری بلکه در کلیت جمهوری اسلامی، قضاوتی که می کنند و موضوعی که در ذهن آنها ته‌نشین می‌شود، این است که افراد در رأس به صورت ذاتی انسان‌هایی منفی هستند مگر اینکه عکس آن اثبات شود.

وی ادامه داد: این در حالی‌ست که با تمام قوا  شهرداری تلاشش بر این است که مردم از شرایط سخت اقتصادی عبور کنند و بهتر است که کمک‌حال باشیم تا اینکه بخواهیم ترمز اقدامات در حال انجام شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: شهرداری به عنوان شهرداری پایتخت جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را با پشتیبانی شورا ادامه خواهد داد و کمک رئیس جمهور جدید را برای استمرار فعالیت‌های صورت گرفته در دوره شهید رئیسی می‌طلبد.

انتهای پیام/

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 57471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =