امضا و تبادل قرارداد انجام خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه شاهد و ایثارگر شهرداری تهران

در نشست مشترک بین مدیرعامل شرکت شهر سالم و مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، طرفین با تاکید بر تکریم ایثارگران شهرداری تهران و مشمولین دریافت خدمت درمانی؛ الحاقیه قرارداد خدمات بهداشتی و درمانی را امضا و مبادله کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، سید ابوالفضل ذاکریان سرپرست شرکت شهر سالم در درجلسه‌ای که با«غلامعباس کیانی» مدیرکل امور ایثارگران شهرداری داشت، گفت: از آنجایی که در خانواده‌ای جانباز و آزاده رشد کرده‌ام بر این امر واقف هستم که رضایت خداوند بر این است که ما تمام تلاش خود را برای خدمت به این قشر فداکار انجام دهیم تا علاوه بر وظیفه اداری، توشه ای برای آخرت‌مان شود.

ذاکریان با اشاره به مفاد قرارداد قبلی خاطر نشان کرد: با توجه به تشکیل جلسات فی مابین به منظور ارتقای سطح خدمات کمی و کیفی؛ درخواست‌های واصله در مسیر خدمت‌رسانی و نیازهای این عزیزان طرح و بررسی شد و الحاقیه قرارداد در پاسخ به مطالبات درمانی اداره کل امور ایثارگران در دستور کاری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی کامل بخش‌های مختلف شرکت برای خدمت‌رسانی مطلوب به همه مخاطبان و جامعه شاهد و ایثارگران شریف، یادآورشد: شرکت شهر سالم بر اساس وظایف قانونی و تکالیف محول شده از شهرداری و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ایثارگران شهرداری تهران تمام تلاش خود را انجام خواهدداد و از هیچ کوششی مضایقه نخواهدکرد.

در این نشست همچنین غلامعباس کیانی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با ابراز رضایت و خرسندی از فعالیت‌های انجام گرفته گفت: تعامل و همکاری در مسیر درمانی و ارائه خدمات بهداشتی از سوی شرکت شهر سالم  قابل تقدیر است و می‌توان با پیش‌بینی برنامه‌های مشترک در مناسبت‌های آتی، انجام آزمایش‌های دوره‌ای وچکاپ برای خانواده‌های ایثارگران و فرزندان آنها گوشه‌ای از زحمات آنان را ارج نهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه خانواده ایثارگران به‌ ویژه همسران آنان بار بیشتری در زندگی بر دوش دارند و زحمات و خدمات آنها کمتر از جانبازان و ایثارگران نیست بنابراین ما را به سمت دریافت خدمات درمانی بیشتر سوق داده است که تکریم آنها را وظایف اصلی خود می‌دانیم.

در این نشست که در ساختمان مرکزی اداره کل امور ایثارگران برگزار شد، متن قرارداد بین سید ابوالفضل ذاکریان سرپرست شرکت شهر سالم و غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران به امضا و تبادل رسید و برهمکاری بیشتر در زمینه خدمت‌رسانی و تکریم این اقشار معزز تاکید شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات مرضیه گودرزی که به عنوان پزشک خانواده پیگیر امور درمانی و پرونده‌های درمانی این اداره کل در طول سال گذشته بوده‌اند تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 57476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =