رفع تصرف زمین ۸۰۰ متر مربعی در منطقه ۸

شهردار منطقه۸ از اجرای رأی ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها در خصوص زمین تصرفی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با کاربری فضای سبز واقع در خیابان جانبازان شرقی، خیابان ضعیف شمالی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸ ؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در خصوص اجرای این رأی پس از چندین سال در راستای احقاق حقوق شهروندان اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه در راستای فراهم کردن امکان استفاده شهروندان از فضاهای عمومی اختصاص یافته، پس از ابلاغ اخطارهای مستمر و عدم توجه ساکنین برای آزادسازی فضای سبز تصرف شده در دهه‌های گذشته، اقدام به رفع تصرف این فضا واقع در خیابان جانبازان شرقی در ناحیه یک با حکم قضائی و رأی ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها نمود.

به گفته شهردار منطقه در ادوار گذشته، ملاقات‌های مردمی شهردار منطقه و مدیران شهری با ساکنین و اخطارهای طولانی مدت به آنان برای آزادسازی این زمین نتیجه‌بخش نبوده و هیچ‌گونه اقدامی در راستای آزادسازی این فضا  صورت نگرفت.

لازم به ذکر است که اجرای این حکم توسط عوامل اجرای احکام منطقه ۸  بدون هیچ‌گونه ضرر مالی و جانی و با حضور نماینده دادستانی، یگان حفاظت، شهردار ناحیه یک،تمامی روسای ادارات و عوامل اجرایی ناحیه انجام شد.

انتهای پیام/

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 57499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =