«چهارشنبه‌محله» زمینه آشنایی مدیران شهری با موضوعات محلات و مشارکت شهروندان را فراهم می‌آورد

شهردار منطقه ۵ در ششمین برنامه "چهارشنبه محله"، با حضور در سالن اجتماعات سرای محله شهران شمالی با شهروندان این محله دیدار کردند.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در ابتدای این دیدار گودرزی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری محرم و شهادت حضرت اباعبدالله(ع)، گفت: بنای ما از برگزاری این جلسات، زمینه سازی مدیریت مشارکتی و مشارکت مردم است.

گودرزی تشریح کرد : مدیریت شهری جدید حل سه موضوع حمل و نقل، ترافیک و نظافت شهر تهران را در اولویت قرار داده است و انرژی و اعتبار خاصی را برای این سه مسأله مهم قرار داده است.

شهردار منطقه ۵ گفت: در موضوع بحث سهولت حمل و نقل شهروندان، شهر تهران بین ۷ هزار تا ۱۰ هزار اتوبوس نیاز دارد. در سال ۱۴۰۰ تنها تعداد ۸۰۰ اتوبوس فعال داشتیم.

گودرزی در ادامه گفت : در مدیریت جدید قرارداد ۲۵۰۰ اتوبوس با تولید کنندگان داخلی بستیم که از اواخر امسال اتوبوس ها به تدریج تحویل خواهد شد.

گودرزی افزود: سپس با چین قرارداد تولید ۲۵۰۰ اتوبوس بسته شد که تمام اتوبوس ها را به جهت کاهش آلودگی از نوع برقی گرفتیم. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۰۰ اتوبوس اورهال شد و در حال حاضر ۲۳۰۰ اتوبوس فعال در شهر داریم.

وی گفت: سال گذشته ۶ ایستگاه مترو و ۲ ورودی ایستگاه مترو افتتاح شد و ۱۴ کیلومتر خط مترو احداث شد. در این سه سال مدیریت شهری تلاش ما بر کم کردن دغدغه مردم و حل نیازهای شهر بود.

گودرزی ادامه داد: در همین راستا بر مشارکت شهروندان تاکید شد و طرح «من شهردارم» هم به جهت همین مشارکت طراحی شد.

 شهردار منطقه ۵ در خاتمه برگزاری بازدیدها و جلسات «چهارشنبه محله» و ملاقات با شهروندان را زمینه آشنایی بهتر مدیران شهری با مسایل و موضوعات محلات دانست و عنوان کرد: ما پروژه ها، اعتبارات و برنامه را مطرح می کنیم تا با هم مسایل را مدیریت و حل کنیم. در انتهای این دیدار شهروندان موضوعات و درخواست های خود را مطرح کرده و شهردار منطقه دستورات لازم را صادر نمود.

شایان ذکر است پیش از این برنامه شهردار منطقه ۵ ضمن حضور در منزل شهید محمدحسین باقرپور، با اهدای لوح از مادر این شهید معزز تکریم کرد.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 57588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =