اقدامات مدیریت شهری در ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است

سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه امسال اقدامات فرهنگی مدیریت شهری در زمینه ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است، گفت: استفاده از هنر آیینی را در سطح شهر پررنگ دیدم.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، علیرضا نادعلی درباره اقدامات مدیریت شهری جهت ایجاد نشانه‌های ماه محرم و عزاداری برای امام حسین (ع) در سطح شهر گفت: امسال اقدامات مدیریت شهری در ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه همچنین امسال استفاده از هنر آیینی را نیز در سطح شهر را پررنگ دیدم، افزود: علاوه بر این اقدامات کارهای موفقی که در سال‌های قبل انجام شده بود نظیر محرم شهر امسال نیز ادامه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سیاه پوشی شهر در ایام محرم چند صد سال است که توسط مردم تهران انجام می‌شود، افزود: مدیریت شهری باید در این زمینه اقدامات الگوساز انجام دهد و بهره‌برداری از هنر به عنوان ابزاری که می‌تواند پیام و محتوای مورد نظر ما را انتقال دهد در ماه محرم بسیار موضوعیت دارد که سازمان زیباسازی شهر تهران این اقدام را به خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 57611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =