آئین نامگذاری و پلاک‌کوبی ۵ معبر به نام شهدای گرانقدر در منطقه ۲۰ برگزار شد

با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، ۵ معبر به نام شهدای والامقام در منطقه۲۰ پلاک‌کوبی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: در راستای تکریم مقام شامخ شهدای گرانقدر، آیین نامگذاری و پلاک کوبی ۵ معبر به نام شهیدان هادی حسن آبادی، احمد گودرزی، اصغر رجبی درویش بقال، مهدی و علی اکبر نظری و فرشید و فرهاد صابر برگزار شد.

شنگی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

وی افزود: نامگذاری معابر به نام شهدا با هدف گرامیداشت مقام شامخ شهدا، زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا از اقداماتی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می شود.

شهردار منطقه اضافه کرد: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ویژه مسئولان است.

آئین نامگذاری و پلاک کوبی به نام ۷ شهید گرانقدر در ۵ معبر در محلات شیخ صدوق، منصوریه-منگل، سیزده آبان و دولت آباد با حضور مسئولین ارشد شهری، شهرداران نواحی یک،۲،۳ و ۴ و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 57666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =