فرآیند پیشرفت پروژه محور دلاوران رصد شد

شهردار منطقه ۴ تهران بازدید مستمر از فرآیند پروژه‌های عمرانی را قدم مهمی در بالا بردن کیفیت و کمیت اقدامات دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این بازدید که به همراه جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد، گفت: مدیریت صحیح شهر نگاه کارشناسانه و علمی را می طلبد و این موضوع از اولویت های شهرداری منطقه ۴ به شمار می رود.

وی افزود: نظارت بر فرآیند تکمیل پروژه های عمرانی و مطالبات به حق شهروندان در جهت بررسی معضلات پیش رو به صورت مستمر تا زمان بهره برداری یکی از اقدامات اساسی است که همواره در این منطقه لحاظ می شود.

کمالی زاده ادامه داد: عملیات عمرانی پروژه ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) به طول ۲ کیلومتر بزرگترین پروژه اجرا و تملک، آزادسازی منطقه ۴ در سال جاری است.شایان ذکر است در این راستا تیم مذکور از پروژه محور دلاوران دیدار و فرآیند انجام عملیات را بررسی کردند.

گفتنی است؛ پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در قالب تملک و اجرا در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در حال حاضر با پایان فاز اول این پروژه ۶۵۰ تن آسفالت در متراژ ۵۵۵۰ مترمربع در این پروژه پخش شده است.در این عملیات بلوار دلاوران از حوزه شمالی بوستان الغدیر امتداد پیدا خواهد کرد و لبه جنوبی محله شمیران نو را در بر خواهد گرفت و به بازآفرینی شهری در این محله کمک بسیاری خواهد کرد که این مساله مهم و ضروری در بافت فرسوده این قسمت از شهر است.

انتهای پیام/

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 57671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =