پس از ۴۰ سال محدوده صنعتی خیابان شهید زهره‌وند در منطقه ۲۰ نونوار شد

در راستای ساماندهی محدوده صنعتی خیابان شهید زهره‌وند در منطقه ۲۰، عملیات بهسازی این محدوده شامل ۱۵ معبر پس از ۴۰ سال اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمود ترک معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: با هدف رفاه حال شهروندان و بهسازی محدوده های صنعتی ری، عملیات بهسازی خیابان شهید زهره وند در محدوده خیابان فدائیان اسلام با اجرای روکش آسفالت، احداث پیاده راه، تک جدول و کانیو و نهر اجرا شده است.

ترک با بیان اینکه در این محدوده کاربری‌های انبارها و کارگاه‌های صنعتی قدیمی واقع شده است، گفت: در راستای ساماندهی و رسیدگی به مشکلات این محدوده که شامل ۱۵ خیابان و کوچه فرعی است ضمن پاکسازی نخاله و خاک موجود، بهسازی آن با اجرای روکش آسفالت مکانیزه، احداث کانیو، تک جدول و پیاده روسازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۷ معبر این محدوده تا کنون به طور کامل بهسازی شده است افزود: در خیابان شهید زهره وند و فرعی های سوم غربی، میلاد، جورکش، تولید، بهار و انقلاب، عملیات زیرسازی به مساحت ۲۳۱۰۰ مترمربع، روکش آسفالت مکانیزه به مساحت ۱۸ هزار و ۷۵۰ مترمربع با  توزیع ۵۸۰۰ تن، کانیو جانبی به متراژ ۲۱۰۰ متر، تک جدول به متراژ ۱۶۵۰ متر، پیاده رو سازی به مساحت ۴۳۵۰ مترمربع اجرا شده است.

ترک ادامه داد: عملیات بهسازی ۸ معبر دیگر نیز  تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهد شد. 

انتهای پیام/

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 57679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =