تعیین‌تکلیف گذر محلی بخش غربی منطقه ۱۴

امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ از تعیین وضعیت گذر واقع در بخش غربی منطقه در راستای دسترسی آسان‌تر به شبکه معابر ورفع چالش شهری چندین ساله ساکنین این محدوده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به حذف گذر مذکور در ناحیه ۵ منطقه در محدوده خیابان صاحب الزمان(عج) حد فاصل امام علی(ع) از شمال و خیابان شهید عباس حسینی در جنوب گفت: در سال ۱۳۹۰ با ابلاغ طرح تفصیلی و پس بررسی کمیته شبکه معابر تهران معبر و مسدود شد که این عدم دسترسی سالها منجر به اعتراض و نارضایتی ساکنان غربی از همجواری با مجتمع ۴۲۰ واحدی نیایش بواسطه عدم امکان دسترسی به این معبر بود.

وی ادامه داد: بر این اساس و برای پیگیری شکایت اهالی و حل این چالش ۱۰ ساله بین ساکنین پلاک های همسایه و منتهی به مجتمع بزرگ مسکونی، موضوع(اصلاح حذف گذر) در کمیته تخصصی شبکه معابر بازنگری و با موافق نمایندگان سازمان ها و نهادهای مربوطه مقرر شد معبر با کد ۸ به صورت ۳ متر اجرا شود.

شهرابی با بیان اینکه نتیجه این پیگیری منتج به رفع چالش دسترسی ساکنان پلاک های منتهی به این معبر و مجتمع مسکونی شد، عنوان کرد: به منظور بهبود منظر شهری طی بازدید از محدوده همچنین نسبت به برچیده شدن حصار کارگاهی و ایجاد دیوار پیرامونی دستورات لازم صادر شد.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان از برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت اصلاح گذرهای اصلی و فرعی مورد مطالبه شهروندان تا تسریع فرایند رهایی این بخش از پایتخت از بافت فرسوده با تدبیر درست و اصولی با هدف رضایتمندی شهروندان از وضعیت کالبدی محل سکونتشان در محلات این بخش از پایتخت خبر داد.

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 57708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =