لزوم نظارت دقیق بر اجرای طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ تهران در نشست کنترل پروژه نواحی۴ گانه نسبت به نظارت دقیق اقدامات پیمانکاران در اجرای طرح ۳۶۰ درجه تاکید کرد و از اجرای ۱۲هزار تن نوسازی آسفالت طی ۴ ماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ دهمین نشست کنترل پروژه های شهری محلات مرکزی با مدیریت سیدمحمد موسوی شهردار منطقه با حضور مدیردفتر و پیگیری های ویژه؛ معاونین؛ شهرداران نواحی و مدیران مربوطه برگزار شد. طی این نشست وضعیت پیشرفت پروژه های احداثی و توسعه محله ای مورد بررسی و ارزیابی کارشناسی قرار گرفت و گزارشات اجرای طرح۳۶۰ نواحی مورد به بررسی چالش های پیش رو و نقاط قوت و ضعف رسید.

شهردار منطقه ۱۱ تهران در این نشست گفت: شهرداران نواحی به عنوان حکمران شهری محلات باید ناظر دقیق عملکرد پیمانکار باشند و مردم را در اجرای طرح دخیل کنند.

او افزود: جدا از فضا و کار رسانه ای باید با روحیه دغدغه مندانه میان مردم در محلات حاضر شویم و هم مطلع‌شان کنیم از اقدامات و هم نظر بگیریم. طی بازدید های میدانی در برخی نقاط شاهد بودم که کم توجهی شده است و برخورد جدی کردیم هم با مسئول مربوطه و هم پیمانکار و انتظار می‌رود در اجرای اقدامات نظارت مستمر بر پیمانکار و عوامل شود تا رضایت مردم افزایش یابد.

موسوی در انتها خاطر نشان کرد: در۴ماه اول امسال و در ادامه ‌نهضت آسفالت در ‌منطقه ۱۱ حدود ۱۲ هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است. ۷هزار تن، تراش و روکش مکانیزه در ۱۰ خیابان اصلی و ۵ هزار تن آسفالت دستی مربوط به چندین کوچه و معبر فرعی که الزامی است این موارد را در دیدارهای مردمی به اطلاع شهروندان برسانیم و از جهاد تبیین غافل نشویم.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
کد خبر: 57743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =