پلمب ضایعات فروشی محلات جنوبی منطقه ۱۱

شهردار مطنقه ۱۱ تهران از اجرای رای پلمب واحد فروش ضایعات در محلات جنوبی منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه ضمن دعوت از مردم برای ارایه گزارشات از فعالیت واحد های غیر مجاز فروش ضایعات و تجمع زباله های خشک در محل های مسکونی گفت: ما قائل بر مدیریت و حکمرانی شهری با جلب مشارکت مردم هستیم و جنس کار در مدیریت شهری بدون همراهی مردم نمی‌شود.

او افزود: بدنه ارتباط مردمی خوبی طی دو سال گذشته در مرکز شهر ایجاد شده که گاها شهروندان خودشان گزارشات تخلفات ساختمانی و موارد تضییع حقوق شهروندی را از مسیر ارتباطی در شبکه های اجتماعی اطلاع میدهند و با روحیه مطالبه گری پیگیری می‌کنند و ما استقبال می کنیم.

موسوی در ادامه گفت: در محدوده ناحیه۴ منطقه ۱۱ تهران در سال گذشته با دستور مقام قضایی برای پلمب ۸ واحد غیرمجاز انبار و فروش ضایعات که در محلات مسکونی منجر به آزار مردم بود اقدام کردیم اما پس از مدت اجرای رای قضایی شاهد گزارشات فعالیت برخی واحد ها هستیم که موضوع مجددا از دستگاه قضایی و اداره حقوقی و شهرداری ناحیه در دست پیگیری و صدور رای ممنوعیت فعالیت در این مراکز است که به محض صدور دستور قضایی با همراهی اهالی رسانه در محلات مذکور اقدام می کنیم.

موسوی تصریح کرد: در خیابان زیادخانپور گزارش مردمی و ناظر میدانی داشتیم که محلی بدون مجوز و طی مراحل قانونی فعالیت فروش ضایعات می کرد و با توجه به تردد افراد متعدد و معتادین متجاهر تبدیل به فضای ناامن و نازیبایی برای مردم شده بود که بنا بر حکم قضایی اقدام کردیم و با حضور عوامل اجرایی واحد پلمب شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران در انتها گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلفات و پیگیری های شهری می توانند با شماره ۰۹۹۱۹۲۴۸۳۲۴ در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند و موارد مدنظر را برای پیگیری و مطالبه گری تا احصا نتیجه ارسال نمایند.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 57744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =