هادی حقبین در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه محوطه زیر برخی پلها به نقطه بیدفاع تبدیل شده بود، اظهار کرد: با تکمیل و بهرهبرداری طرحهایی همچون زیرگذر شرق به شرق شهید همدانی موسوم به پل R۱۱ که تجهیزات آن سرقت شده بود، تردد را برقرار کرده و سرقت در این پروژه عملاً حذف شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر گزارشی در مورد سرقت تجهیزات پلها نداریم، یادآور شد: ۶۷ پل مطابق برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، برای مقاومسازی شناسایی شده است؛ البته ۶۶ مورد بود که یک مورد اخیراً اضافه شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تأکید کرد: ۱۴ پل سوارهرو در دوره ششم مقاومسازی شده و ۲۲ مورد هم در گذشته بهسازی شده بود.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر پنج پل در حال مقاومسازی است و مابقی نیز در مرحله مطالعات هستند، خاطرنشان کرد: پلی که قابلیت تردد نداشته باشد، نداریم اما در مجموع برخی پلها باید بهسازی لرزهای شوند.
حقبین گفت: برخی پلها همچون پل بعثت توجیهی برای بهسازی لرزهای ندارد و باید جایگزین شود.
انتهای پیام/
نظر شما