اجرای مرحله جدید پویش «مرهم زائر» ویژه ایام اربعین در منطقه ۲۲

معاون شهردار منطقه ۲۲ از آغاز سومین پویش ملی مرهم زائر با همکاری خانه‌های سلامت محلات و سازمان هلال‌احمر به منظور جمع‌آوری اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: با اجرای مرحله جدید پویش «مرهم زائر»، هموطنان می‌توانند برای ایام اربعین داروهای سالم و مصرف نشده را به خانه های سلامت محلات منطقه اهدا کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در ادامه افزود: باتوجه به فراخوان سازمان هلال احمر در خصوص جمع آوری اقلام داروهای دارای تاریخ مصرف در قالب طرح "مرهم زائر"، به منظور استفاده زائرین مراسم اربعین حسینی(ع) این پویش در نواحی ششگانه منطقه ۲۲ اجرا می شود. در اولین قدم و در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری به همت خانه سلامت سروآزاد و اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه ۴ در جهت کمک به این پویش خدا پسندانه، مراکز خانه سلامت سروآزاد آماده دریافت داروهای مازاد شهروندان است.

وی در پایان افزود: با توجه به اعلام سازمان هلال احمر در خصوص شرایط داروهای مدنظر از عموم شهروندان تقاضا می‌شود داروهای با قابلیت استفاده مجدد و با تاریخ مصرف را به مراکز یاد شده تحویل نمایند.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۱
کد خبر: 57763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =