۹ پروژه جدید در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد

سرپرست شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه در مجمع عمومی سالیانه این شرکت گفت: ۹ پروژه جدید در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه؛ در مجمع عمومی سالیانه این شرکت که با حضور میثم نوروزیان، سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت، امیر یزدی، سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی، شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، شادی مالکی، مدیرعامل شرکت مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اعضای هیئت مدیره و سهامداران حقوقی شرکت در محل ساختمان حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد، عملکرد مالی این شرکت مطلوب ارزیابی شد.
در ابتدای جلسه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی این شرکت ارائه شد که براساس آن عملکرد مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ طبق استانداردهای حسابرسی به نحو منصفانه (مقبول) ارزیابی شد.
در این جلسه میثم نوروزیان گزارش عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد و گفت: سال گذشته در بخش کارسازی عوارض بیش از ۱۷۰ درصد و از محل فروش و تهاتر مجتمع‌های ایستگاهی بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به بودجه مصوب، عملکرد تحقق یافته است.
سرپرست شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ انجام کارسازی عوارض بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان و واگذاری ۲۳۰۰ میلیارد تومان در بودجه مصوب این شرکت پیش‌بینی شده است. همچنین اقدامات لازم برای آغاز به کار ۹ پروژه جدید در دستور کار قرار دارد.
بنابراین گزارش؛ شهریار افندی‌زاده ضمن قدردانی از هیئت مدیره شرکت برای عملکرد مثبت آن، ابراز امیدواری کرد که در صورت بها دادن و همکاری‌های بیشتر با شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه درآمد قابل توجهی از طریق این شرکت برای شهرداری تهران و رفاه شهروندان احصاء شود.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 57818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =