بازدید شهردار منطقه ۴ از ناحیه یک این منطقه

در بازدیدهای هفتگی شهردار منطقه ۴، ناحیه یک این منطقه بررسی و پایش شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این بازدید که با حضور "علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۱ برگزار شد، شهردار منطقه ۴ وضعیت ناحیه، مطالبات، درخواست ها و تعامل با شهروندان را از نزدیک رصد کرد.
او پاسخگویی به نیازهای همشهریان را از اصول کار شهرداری ها دانست و گفت: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر دارای مطالباتی هستند که مدیریت شهری به عنوان خدمتگزاران این افراد موظف است گوش شنوای آنها و ید قدرتمند انجام درخواست هایشان باشد.
شهردار منطقه ۴ در این بازدید بر مسایل مختلف نگهداشت شهر از جمله نظافت شهر، جانوران موذی، سگ های ولگرد،  پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، آسفالت معابر، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی، المان های ترافیکی و شهری، وضعیت نورپردازی معابر، مبارزه با عوامل غیرمجاز جمع آوری پسماند، پیگیری وضعیت درآمدی ناحیه، پاسخگویی سریع به سامانه ۱۳۷ و ... تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.
کمالی زاده گفت: خوشبختانه وضعیت ناحیه یک در رصد امروز نسبت به مرحله قبل در وضعیت بهتری قرار دارد و این رشد و فرآیند، تلاش و کوشش فراوان مدیران شهر را می طلبد.
گفتنی است پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام /

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳
کد خبر: 57824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =