از شهردار تهران حمایت می‌کنیم تا بتواند به مردم تهران خدمت کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موفقیت شهرداری برای مردم و نمایندگان است، گفت: ما از شهردار تهران حمایت می‌کنیم که این پروژه‌ها را به اتمام برساند تا مردم تهران بتوانند از آنها بهره‌ ببرند.

به گزارش خبرنگار شهر، محمداسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: بنده چون نماینده دوره یازدهم، هشتم و نهم نیز بودم باید این رو بگویم که شهرداران هریک به نوبه خود اقداماتی را در جهت ارتقا شهر انجام داده اند. به عنوان مثال قالیباف در دوران خود اقدامات اساسی اعم از احداث بزرگراه امام علی، صیاد و دوطبقه کردن پل شهید صدر و یا بوستان های متعددی را ایجاد کرد.

وی افزود: شهردار فعلی تهران نیز اقدامات اساسی در زمینه فرهنگ و عمران انجام داده است. سال گذشته با ایشان در مجمع نمایندگان تهران جلسه داشتیم و ایشان قول‌هایی دادند. با توجه به این امر کار به جایی رسید که بدون اینکه بخواهیم از قبل شهر را پیش‌فروش کنیم، در اثر جمع‌آوری خود اموال شهرداری توانستیم کاری کنیم که شهرداری تهران توانمند شود و در نهایت کارهای بزرگی را شروع کند.

کوثری با اشاره به بازدید برخی نمایندگان تهران از پروژه های پایتخت از جمله بزرگراه شهید شوشتری تصریح کرد: اتوبان شهید شوشتری یکی از پروژه‌هاست که از آزادگان می‌آید و در دو فاز طراحی شده و به بلوار هجرت متصل می‌شود. مرحله دوم نیز با زیرگذرهایی که باید زده شود به اتوبان دماوند متصل خواهد شد که نرافیک سنگین اتوبان بسیج را رفع خواهد کرد.

وی افزود: البته سال  گذشته مسیر به طرف پاکدشت را باز کردند که در اتوبان ترافیک بسیج بسیار موثر بود که این اقدام، اقدام بسیار خوبی بود.

کوثری با اشاره به اینکه به علت محدودیت زمان، پروژه‌های مرکز شهر را حذف کردیم، بیان داشت: از ۲ پروژه در شمال غرب تهران بازدید کردیم. مهم‌ترین پروژه، پروژه امتداد اتوبان یادگار امام بود که به اتوبان آزادگان متصل می‌شد و در کاهش ترافیک بسیار موثر است. این پروژه، پروژه بسیار سنگینی بود که متوقف بود که در این دوره فعال شده است.

وی در رابطه با روددره فرحزاد هم مطرح کرد: در دوره‌های گذشته از این مکان بازدید کرده بودم. مردم آن منطقه واقعا ناراحت بودند و حضور معتادین بسیار نگران‌کننده بود. فضای نامناسب آنجا اصلا قابل کنترل نبود. در حال حاضر شهردار تهران ورود کرده و با مالکین وارد مذاکره شده است و درنهایت با توافقاتی که انجام دادند، یک پارک بسیار بزرگ در شمال غرب تهران تا پایان سال در این محل ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت شهرداری برای مردم و نمایندگان است، خاطرنشان کرد: ما نیز از شهردار تهران حمایت می کنیم که این پروژه‌ها را به اتمام برساند که مردم  تهران بتوانند از آنها بهره‌ببرند.

کوثری در پایان گفت: شهردار تهران را از سال ۶۵ در دفاع مقدس، زمان که هیچ مسئولیتی نداشت، می‌شناسم. ایشان از همان زمان فداکاری خود برای مردم را در عمل نشان می داد.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 57838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =