رصد آخرین وضعیت پروژه‌های مشارکتی منطقه ۱۵

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران به همراه مدیران شهری منطقه ۱۵ از چندین پروژه مشارکتی در نواحی این منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران همراه با مدیران شهری منطقه ۱۵ از آخرین اقدامات اجرایی پروژهای مشارکتی این منطقه بازدید میدانی کردند.

این بازدید ۲ ساعته از رصد زمین ورزش بوستان آزادگان آغاز و سپس حاضرین  از پروژه های زمین فوتبال در محله مشیریه، قطب گردشگری، مرکز تجاری و مسکونی نیکان، بوستان فدائیان اسلام، خدمات خودرو یی باهنر، فروشگاه نان و هایپر خانواده، خدمات خودرویی خانواده و ... بازدید کردند.

خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران در جلسه ایی که پیش از این بازدید با حضور مدیران شهری منطقه ۱۵ برگزار شد بر اهمیت موضوعات ایمنی و HSE در پروژه ها در دست اجرا تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مدیریت شهری منطقه شاهد افزایش حجم سرمایه گذاری و رونق پروژه های مشارکتی در منطقه ۱۵ هستیم افزود: در حوزه سرمایه گذاری شهر تهران مواردی مغفول مانده بود که در دور جدید مدیریت شهری با بررسی و پیگیری و حل موضوعات پیشین اتفاقات مثبتی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر رخ داد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی ضمن تاکید بر اهمیت یکپارچه سازی موضوعات املاکی پروژه ها  بمنظور سهولت و تسهیل فرایند سرمایه گذاری، اظهار امیدواری کرد: با تلاش  و همت مضاعف روند جذب سرمایه‌ گذار برای توسعه شهر تداوم  یابد.

در ادامه محمد سیاه کمری رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی منطقه با ارائه گزارشی از پروژ های مشارکتی منطقه به تفکیک (دارای قرارداد، در مرحله قرارداد، فراخوان، کارشناسی، و تعریف پروژه های جدید) گفت: منطقه ۱۵ با تعریف ۲۲ پروژه مشارکتی در سال جاری موفق به کسب رتبه نخست در میان مناطق ۲۲ گانه تهران در بحث جذب سرمایه گذار شد.

جلسه نظارت پروژه های مشارکتی منطقه ۱۵ در راستای رفع مشکلات و بهره گیری از ظرفیت سازمان سرمایه گذاری در راه اندازی و بهره وری مناسب از پروژه های مشارکتی، با حضور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران به همراه  معاونان و مشاوران، معاون مالی و اقتصادی منطقه، ریئس املاک، رئیس مشارکتهای منطقه و کارشناسان و شهرداران نواحی برگزار شد.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 57847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =