تسریع بهبود وضعیت معابر و پروژه‌های ترافیکی منطقه ۱۴

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ از اهتمام بر تسریع بهبود وضعیت معابر و پروژه‌های ترافیکی منطقه در راستای اجرای طرح الگوی خدمت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، تربت جو با اشاره به برگزاری هم اندیشی مشترک با حضور معاون عمران، شهرداران نواحی روسای ادارت فنی عمرانی و نواحی ششگانه،گفت:هماهنگی های لازم در خصوص اقدامات ترافیکی با مشارکت کنندگان به عمل آمد تا طرح الگوی خدمت در محورهای پنج گانه با سرعت بیشتری برای افزایش کیفیت زندگی شهری شهروندان منطقه پیش رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه همچنین از هماهنگی صورت گرفته جهت تسریع فعالیت های زیرساختی ترافیکی در منطقه خبر داد و افزود: اقدامات ترافیکی لازم جهت بهبود وضعیت معابر و پروژه های ترافیکی منطقه بررسی و موارد مورد نیاز جهت هماهنگی شناسی و دستورالعمل های مرتبط صادر شد.

تربت جو با بیان اینکه تا پایان پاییز و نیمه دوم سال اتفاقات بسیار خوبی در وضعیت ترافیکی منطقه بویژه در محورهای نبرد شمالی، پرستار و افراسیابی خواهد افتاد، یاداور شد: شهروندان ناحیه ۶ نیز در محور رحیمی وهجرت شاهد کاهش بار ترافیکی و روان سازی تردد خودروها خواهند بود.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۵
کد خبر: 57851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =