چگونگی روند پیشرفت پروژه‌های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶

در جلسه شورای راهبری حوزه خدمات شهری، روند پیشرفت پروژه‌های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست شورای راهبری حوزه خدمات شهری با حضور مهندس حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، گودرزی شهردار منطقه ۵، روحانی شهردار منطقه ۶، عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاون سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۵ و ۶، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت با محوریت بررسی چگونگی روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶ برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۵ و ۶ در خصوص پیگیری موضوعات حوزه خدمات شهری، گفت: برگزاری این جلسات منجر به تسریع در پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری خواهد شد. بنابراین پس از احصاء و رصد نقاط قوت و ضعف در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع موضوعات و مشکلات موجود اقدام شود.

نظری با اشاره به این که بیشترین ردیف اعتبارات در حوزه خدمات شهری را پروژه های سرمایه ای دارند، اظهار کرد: از اینرو با برگزاری این جلسات این معاونت در جریان روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تشکیل این جلسات برای طرح دغدغه ها، مشکلات و موضوعات مختلف مناطق ۲۲ گانه در حوزه خدمات شهری است و ما از تمامی توان خود برای حل و مرتفع نمودن مشکلات مناطق استفاده خواهیم کرد و انتظارات و برنامه هایمان را به مناطق اعلام می کنیم که پروژه های حوزه خدمات شهری در موحد مقرر به بهره برداری برسند.

گفتنی است در جریان این جلسه داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ و روحانی شهردار منطقه ۶ به ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت مناطق ۵ و ۶ در حوزه های مختلف خدمات شهری پرداختند و انتظارات و درخواست های آن مناطق جهت تسهیلگری در روند پیشرفت پروژه ها و رفع برخی از مشکلات مناطق فوق مطرح گردید.

همچنین در این جلسه گزارشاتی در خصوص پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه ها، پروژه های مستمر و غیر مستمر در حوزه خدمات شهری مناطق مذکور مطرح و در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات این مناطق پرداخته شد و دستورات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 57881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =