شهروندان در طرح الگوی خدمت باید تغییر سازنده در معابر را احساس کنند

شهردار منطقه ۱۲ درجلسه نظارت ستادی با حضور مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق ضمن تقدیر از همکاری معاونت هماهنگی و امور مناطق بر اجرای کارویژه موثر و متفاوت در طرح الگوی خدمت برای ذینفعان ساکن و عبوری معابر منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، صبح روز سه شنبه جلسه نظارت ستادی طرح الگوی خدمت با حضور سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق ، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲، معاونان، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه۱۲ تهران؛ الگوی خدمت را فرصتی مناسب برای نزدیکی شهروندان با مدیران شهری در راستای تحقق درخواست های ایشان دانست وافزود : ۵ محور ، جمهوری ، فردوسی،مصطفی خمینی ، ۱۷ شهریور و مولوی در منطقه ۱۲ هدف اجرای الگوی خدمت هستند.

وی در ادامه افزود: آسفالت معابر، احداث، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر، بوستان‌ها، پیاده‌روسازی و اصلاح و ایمن‌سازی معابر به ویژه در محورهای جمهوری و مولوی، رفع نقاط آب‌ماندگی معابر،کف سازی میدان سید اسماعیل، احداث رفیوژ میانی خیابان شوش بعد از سی سال در راستای ساماندهی ترافیک این محور و...از جمله اقداماتی است که در طرح الگوی خدمت اجرا می‌شود تا با ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام‌های مؤثر رضایت شهروندی و رفاه شهروندان فراهم شود.

گفتنی است، پیش از جلسه نیز سید محمد فیاض به همراه وحید رضا انارکی و جمعی از معاونان و مدیران از برخی اقدامات اجرایی در طرح الگوی خدمت مانند اجرای ۳۲ هزار مترمربع روکش آسفالت مکانیزه در محور ۱۷ شهریور ، درز گیری آسفالت از چهارراه سرچشمه تا سیروس به متراژ ۹۰۰۰ متر طول؛ کف سازی میدان سید اسماعیل به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع و جانمایی موانع ورودی این میدان، پیاده روسازی محور مولوی به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و اجرای تک جدول میدان محمدیه بازدید کرد.

مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق در جلسه نظارت ستادی طرح الگوی خدمت در منطقه ۱۲ تاکید کرد :

اجرای کارویژه ملموس و تاثیر گذار در محورهای منتخب الگوی خدمت

مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی طرح الگوی خدمت در منطقه ۱۲ بر اجرای کارویژه ملموس و تاثیرگذار برای شهروندان محلات تاکید کرد.

در این جلسه سید محمد فیاض اظهار کرد: هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی و امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان می باشد که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقای سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است.

وی افزود: در شهر تهران ۱۰۰ محور اصلی مخاطب طرح الگوی خدمت هستند که مناطق موظف هستند موضوعات همه جانبه در محورهای مذکور را پیگیری و برطرف کنند.

مدیر کل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه در ۴ ماه اول سال ۱۴۰۳ حدود ۷۵۰ هزار تن در معابر تهران آسفالت ریزی داشتیم که این مقدار معادل پخش آسفالت در کل سال ۱۴۰۱ است؛ افزود : در بازدید صبح امروز از منطقه ۱۲ نیز اجرای کارهای عمرانی، خدمات شهری و..مشهود بود اما باید اقدامی انجام شود که برای مردم مشهود و تاثیرگذار باشد.

سید محمد فیاض در ادامه افزود: طرح الگوی خدمت فرصتی برای ارائه کارویژه تاثیرگذار در مناطق است که لازم نیست کاری سخت یا بزرگ باشد بلکه باید برای ذینفعان و شهروندان موثر باشد.

وی در ادامه از معاونان ومدیران منطقه درخواست کرد تا در اجرای این طرح مواردی چون کمبود اعتبار را برای عدم اجرای کارویژه مهم برجسته نکنند و از نظرات کارمندان و پرسنل مجرب در کنار مشاوران متخصص در اجرای این طرح بهره مند شوند.

 مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق در ادامه با تشکر از اطلاع رسانی مطلوب روابط‌عمومی در اطلاع رسانی ، نصب بنر و تبلیغات موثر در کنار این محورهای منتخب را برای آگاهی شهروندان الزامی دانست.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 57892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =