الگوگیری دولتمردان از شهید رئیسی تحول‌آفرین است

آیین نامگذاری و پلاک‌کوبی خیابان و بزرگراه شهید رئیسی ظهر امروز ( سوم مردادماه ۱۴۰۳ ) در نهاد ریاست جمهوری با حضور علیرضا زاکانی شهردار پایتخت، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر، محمدمهدی حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، خانواده شهید رئیسی و مدیران و کارمندان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش شهر، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در حاشیه این مراسم از ولایتمداری شهید ابراهیم رئیسی به عنوان یکی از ویژگی های ممتاز رئیس جمهور شهید یاد کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این شهید بزرگوار الگوی مدیریتی برای همه مسئولان و دولت ها است و نامگذاری معبر به نام شهید رئیسی یادآور همین موضوع برای دولتمردان است.

محمد مهدی حسن زاده با بیان اینکه شهید رئیسی را باید الگویی برای ایجاد تحول در حکمرانی و مدیریت دانست، افزود: مسئولان بایستی مسیری که ایشان بر مبنای عدالت، مردمی بودن و.. در پیش گرفته بود، همواره زنده بماند.

او افزود: قطعا نام گذاری خیابان ها و معابر به نام پاک شهدای عزیزمان ضمن تجدید خاطرات آنها، در اذهان شهروندان موجب دلگرمی خانواده های این عزیزان است، بویژه شهید رئیسی عزیز که از معدود شخصیت های نظام است که در هر یک از مسئولیت هایی که در نظام برعهده گرفتند منشاء اثرگذاری و تحول بوده است.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 57911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =