قدردانی استاندار تهران از شهردار منطقه ۱۲ در امر مساعدت در بهسازی مجتمع آموزشی متقین

استاندار تهران در نشستی از شهردار منطقه۱۲ به موجب اقدامات ارزنده در امر بهسازی و بازسازی مجتمع آموزشی_تربیتی موقوفه متقین قدردانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، این نشست با حضور فخاری استاندار تهران ، قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، کیهان مدیرکل حوزه استاندار، کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری، انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، فرمانده بسیج ناحیه امام خمینی(ره)،خزایی مدیر آموزش و پرورش منطقه، جمعی از مدیران و برخی دیگر از مسئولان مدرسه موقوفه متقین ویژه ایتام و کودکان بی سرپرست برگزار شد. 

 وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ با تأکید بر تجهیز مدارس دارای اولویت به امکانات عمرانی وسخت افزاری گفت: مساعدت و یاری مدیریت شهری به مدارس سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

شهردار منطقه۱۲ افزود: شهرداری منطقه ۱۲ در حوزه های مختلف عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی مانند اجرای ۱۶۰ تن آسفالت حیاط مجتمع، رنگ آمیزی داخل ساختمان ، اجرای نقاشی دیواری حیاط مجتمع، اهدای پرچم، تعمیر وسایل بازی، اهدا سطل زباله و خط کشی عابر مقابل مدرسه در امر بازسازی و بهسازی مجتمع آموزشی موقوفه متقین همراهی لازم را در سال گذشته داشته است.

وی در ادامه با تاکید بر مساعدت به مجتمع های آموزشی مانند متقین که ویژه ایتام و کودکان بد سرپرست هستند، ادامه داد: منطقه ۱۲ با وجود بافت فرسوده و آسیب های اجتماعی در محلات هرندی، دروازه غار، شوش و...دارای ظرفیت های آموزشی خوبی است که می بایست به درستی از آن ها بهره برد و در این امر هم معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه برنامه های شاخصی در نظر گرفته است.

علیرضا فخاری نیز در ادامه با اشاره به اینکه موضوع دانش آموزان و رسیدگی به مدارس به خصوص مدارس موقوفه به‌عنوان یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری منطقه ۱۲ دنبال می شود؛ با اهدای یادبودی از انارکی محمدی تقدیر کرد.

گفتنی است پس از بازدید از دستاوردهای هنری دانش آموزان ؛ سالن ورزشی این مجتمع نیز افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

مجتمع آموزشی-تربیتی موقوفه متقین یکی مراکزی است که با ظرفیت مناسب و فراهم‌کردن امکانات خوب برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایتام امکان تحصیل رایگان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 58036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =