رویداد عملکرد برتر نماد «دیده، شنیده و فهمیده شدن» کارکنان است

باقری گفت: رویداد عملکرد برتر نماد «دیده، شنیده و فهمیده شدن» کارکنان در شهرداری تهران است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی ‌و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در نشست «تقدیر از عملکردهای برتر شهرداری تهران»، ضمن تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان این‌که کارکنان در یک سازمان، دوست دارند “دیده، شنیده و فهمیده شوند”، گفت: مبتنی بر این نیاز اساسی، لازم است زیرساخت دیده شدن، شنیده شدن و فهمیده شدن در سازمان‌ها فراهم شود؛ بر این اساس ما در دوره کنونی مدیریت شهری در شهرداری تهران، نظامی را مستقر کردیم که در زمینه‌های مختلف بتوانیم یک ارتباط چند سویه با همکارانمان در خانواده بزرگ شهرداری تهران داشته باشیم.

وی با تأکید بر این‌که‌ برای تحقق «دیده شدن، شنیده شدن و فهمیده شدن» استقرار نظام گفت‌وگو در سازمان ضروری است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم گفت‌وگو حلقه مفقوده نظام سازمانی در شهرداری تهران نباشد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تقدیر از همکاران در رویداد عملکرد برتر، از مصادیق بارز دیده شدن، شنیده شدن و فهمیده شدن کارکنان در سازمان بزرگ و پیچیده شهرداری تهران است.

الفت‌پور: مجدانه پیگیر اجرای پیشنهادهای خوب کارکنان هستیم/ دوبرابر شدن پاداش عملکرد برتر در سال جدید

الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری نیز در این نشست بر پیشرفت و تعالی شهرداری تهران از طریق کارکنان با عملکردهای برتر در سازمان بزرگ شهرداری تهران تأکید کرد.

وی افزود: هدف از انتخاب عملکردهای برتر کارکنان شهرداری تهران، تشویق و ترغیب کارکنان به ارتقای سطح عملکرد در راستای نهادینه سازی فرهنگ کار مؤثر، ایجاد انگیزه، افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری و ترویج کارآفرینی درون‌سازمانی، ارج نهادن به خدمات ارزنده و قدردانی از کارکنان دارای عملکردهای برتر و تقویت وجدان کاری و حس تعلق سازمانی و ارتقای سطح بهره وری نیروی انسانی بوده است.

الفت‌پور در ادامه به انتخاب ۸۰ عملکرد برتر از میان ۴۰۰ عنوان ارسالی به دبیرخانه توسط هیئت ارزیابی اشاره کرد و اذعان داشت: معرفی کارکنان دارای اقدامات شاخص از حقوق همکاران بوده و انتظار می‌رود واحدهایی که تاکنون در این راستا اقدام نکرده‌اند با اهتمام ویژه پیگیر انجام این مهم در محل خدمت خود باشند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه جوایز کارکنان با عملکرد برتر، نسبت به گذشته دوبرابر افزایش داشته، بر ثبت عملکرد برتر کارکنان در سامانه مدیریت دانش تأکید کرد و افزود: در این راستا امتیازی هم از طریق ثبت عملکرد برتر در سامانه مدیریت دانش شهرداری تهران برای کارکنان در نظر گرفته شده است.

الفت‌پور در پایان از ایجاد ساز و کاری جهت اجرایی شدن ایده‌های برتر ثبت شده کارکنان خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف ما حرکت به سمت پیشنهاداتی است که قابلیت اجرا داشته باشند و در این راستا و از طریق سامانه نظام پیشنهادها، برنامه‌هایی در دست اقدام است تا شاهد بهره‌برداری و استفاده از ایده‌ها و پیشنهادهای ارزشمند و مفید کارکنان به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در کلانشهر تهران باشیم.

انتهای پیام/

۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 58172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =