رفع ۶۳۶ معضل با اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۱۰

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون با پیمایش‌های مستمر میدانی در ناحیه یک منطقه ۱۰ حدود ۶۳۶ معضل احصاء و رفع شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه معاونان خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران، شهردار ناحیه یک و جمعی از مدیران منطقه از اجرای طرح تحول نگهداشت شهر با محوریت اجرای طرح‌های ۳۶۰ درجه و ۲۰ گانه بازدید کرد.

وی با اشاره به این نکته که پیمایش‌های مستمر میدانی مدیران و عوامل اجرایی در ناحیه یک منجر به احصاء و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع ۶۳۶ معضل شده است، افزود: نظارت مستمر بر عملکرد نواحی در این دوره تحولی از برنامه‌های ویژه معاونت هماهنگی و امور مناطق بوده و موضوعات پرتقاضایی نظیر ارتقاء وضعیت آسفالت معابر، رسیدگی به وضعیت مخازن زباله و جمع آوری پسماندها بایستی همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

فیاض ضمن تمجید از وضعیت مطلوب طرح‌های سه‌گانه خدمت «طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت، الگوی خدمت و ۳۶۰ درجه» در ناحیه یک، بر هم‌افزایی در جهت تلاش مضاعف با هدف خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان تأکید کرد.

انتهای پیام/

۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 58191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =