به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل شناشنامه شغلی کارکنان ثابت شهرداری تهران از سوی معاون محترم برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: بر همین اساس مأموریت تدوین شناسنامه شغلی کارکنان ثابت شهرداری تهران به این اداره کل محول و بلافاصله پیگیری و اجرای آن، در دستور کار معاونت امور اجرایی و نظارت قرار گرفت.
مردانی افزود: این اداره کل در نظر دارد بهمنظور هوشمندسازی طرح شناسنامه شغلی و تسریع در بهروزرسانی و ایجاد شفافیت و رضایتمندی حداکثری کارکنان با همکاری معاونتهای برنامهیزی واحدهای تابعه شهرداری تهران، سازمان فاوا و معاونت امور اجرایی و نظارت این مجموعه، با فراهمسازی بستری مناسب علاوه بر بازخوانی کلیه آیتمهای شناسنامه از سامانه جامع منابع انسانی با تغییر در احکام پرسنل، شناسنامه شغلی آنها نیز بهصورت خودکار بهروزرسانی شود.
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه شناسنامه شغلی سندی است که مسیر صحیح ارتقاء شغلی را مشخص میکند و با کمک آن میتوان از صلاحیتها و شایستگیهای حرفهای پرسنل آگاه شد؛ اظهار داشت: این سند همانند قطبنما جهت صحیح ارتقای شغلی پرسنل را نشان میدهد.
وی هدف از این اقدام را آگاهی از وضعیت فعلی خدمتی و همچنین شناسایی فرآیندها و پیشنیازهای لازم جهت ارتقاء مسیر شغلی در چارچوب قوانین و مقررات، شناسنامه شغلی کارکنان ثابت شهرداری تهران برشمرد و تصریح کرد: شناسنامه شغلی از خروجی تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسنلی تهیه میشود و زمان اخذ گروه استحقاقی و گروه تشویقی بعدی مدیران، وضعیت مسیر ارتقاء شغلی فعلی و محاسبه امتیاز برای سطوح بعدی را مشخص مینماید.
این گزارش میافزاید؛ به منظور پایش طرح و برنامهریزی جهت تسریع و اجرای صحیح و مطلوب این مهم، جلسات منظم و مستمری با حضور مدیران سرمایه انسانی مناطق ۲۲ گانه، ممیزین اداری اداره کل سرمایه انسانی و مدیران معاونت اموراجرایی و نظارت برگزار و در خصوص نحوه ارزیابی عملکرد مناطق در حوزه پیادهسازی، اطلاعرسانی و پوشش خبری فرآیندهای تهیه و بارگذاری شناسنامه شغلی و همچنین میزان استقبال و رضایتمندی پرسنل و همچنین سیاستها و رویه مناطق در مورد بهروزرسانی شناسنامه شغلی تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
انتهای پیام/
نظر شما