آغاز کمپین "گزارش سه ساله اقدامات شهرداری تهران به مردم" در منطقه ۳ 

کمپین "گزارش سه ساله اقدامات شهرداری تهران به مردم" در منطقه ۳ آغاز شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، رامتین محمدیاری مدیر روابط عمومی این منطقه، از آغاز رسمی کمپین "گزارش سه ساله اقدامات شهرداری تهران به مردم" در حوزه های مختلف شهری خبر داد.  

محمدیاری دراین باره توضیح داد: در این کمپین که به مدت ۱۰ روز و به شیوه های مختلف از طریق سازه های پرتابل تبلیغات محیطی، درگاه های اطلاع رسانی در فضاهایی مجازی در اختیار، بروشور و استند، پرتال منطقه و ...  اجرا می گردد، اهم اقدامات شهرداری تهران منطقه ۳ به تفکیک معاونت ها و همچنین برنامه ها و پروژه های در حال اجرا در این منطقه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.  

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ گفت: هدف از اجرای این کمپین، اطلاع شهروندان از مراکز، پروژه ها، اقدامات و خدمات شهرداری تهران جهت استفاده بهینه از آنهاست.  

محمدیاری افزود: همچنین شهروندان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص خدمات و پروژه های ارائه شده با اسکن QR کد طراحی شده از این اطلاعات بهرمند شوند.  

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ ابراز امیدواری کرد که اجرای این کمپین و کسب نظرات شهروندان محترم، بتوانیم در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان، قدم برداریم.  

در پایان محمدیاری اظهار داشت: شهروندان می توانند جهت ارائه پیشنهادات و انتقاد در خصوص معضلات شهری و یا درخواست ملاقات با شهردار منطقه، از شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری به اداره روابط عمومی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
 

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳
کد خبر: 58257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =