پروژه‌های عمرانی همسو با اولویت شهروندان محلات ۱۴ گانه منطقه اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ به همراه معاون فنی و عمرانی، شهرداران نواحی ۶ و ۲ و جمعی از مدیران منطقه از ۶ پروژه عمرانی منطقه بازدید و آن‌ها را همسو با نیاز و درخواست شهروندان محلات منطقه دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ در ابتدا با حضور در خیابان قادری، اجرای ۱۸۰۰ متر مربع کف پوش و ۲۰۰ متر بازسازی نهر آن را مورد پایش قرار داد.

شهردار منطقه ۱۲ سپس با حضور در کوچه سراجی در ناحیه ۶، تخریب و نوسازی کانیو مرکزی به متراژ ۱۵۰ متر طول و برآورد تناژ مورد نیاز روکش مکانیزه این کوچه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و عنوان کرد: در این دوره‌ مدیریت شهری، علاوه بر افزایش پخش تناژ آسفالت، به بحث جمع آوری انهار قدیمی نیز توجه جدی شده است.

وی همچنین اجرای ۱۳۰۰ تن از ۱۵۰۰ تن آسفالت مکانیزه خیابان کفایی امانی را مورد بازدید قرار داد و افزود: پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم زمینه را برای اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند و بر این اساس پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک کلانشهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه مرمت سرای محله دروازه‌شمیران را رصد میدانی کرد و یادآور شد: در راستای بهبود بخشیدن به سیستم جمع آوری آبهای سطحی، پیشگیری از خطرات ناشی از آبگرفتگی در معابر، افزایش زیبایی بصری سیمای شهری و جلب رضایت شهروندان با رویکرد توسعه محله ای، ۱۵۰۰ متر طول کانیو مرکزی در خیابان های شاهمیری، شیرعلی و واسعی در ناحیه ۶ تخریب و نوسازی شده و اجرای ۳۵۰ تن آسفالت در این محور ها نیز در دستور کار معاونت فنی وعمران منطقه قرار گرفته است. 

شهردار منطقه ۱۲ در پایان با حضور در کوچه تاریخی برهمه در ناحیه ۲ گفت: با توجه به حجم بالای تردد شهروندان در کوچه برهمه واقع در خیابان مصطفی خمینی، بدلیل نزدیکی به بازار تهران، عملیات تخریب پیاده رو فرسوده و مرمت ۳۵۰۰ مترمربع پیاده راه و همچنین ۴۵۰ متر تخریب و نوسازی کانیو مرکزی آن نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 58259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =