بازدید شهردار منطقه ۱۲ از پروژه‌های ناحیه ۴ این منطقه

شهردار منطقه۱۲ به همراه معاونان خدمات‌شهری و محیط‌زیست، حمل ونقل وترافیک، فنی و عمرانی، شهردار ناحیه ۴ و جمعی از مدیران از پروژه های مستمر و غیرمستمر ناحیه ۴ بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ ابتدا با حضور در زمین بی دفاع شهری در ابتدای خیابان رهکوی در ناحیه ۴، به همراه معاون حمل ونقل وترافیک منطقه شرایط تبدیل آن به پارکینگ را بررسی کردند.

شهردار منطقه ۱۲ سپس مراحل تثبیت خشکه چینی و احداث رفیوژ میانی به طول ۴۰۰ متر طول در خیابان امید محله هرندی در راستای ایمن سازی تردد عابرین پیاده و خودروهای سواری را مورد ارزیابی قرار داد. 

وی هم‌چنین به همراه معاونان فنی وعمرانی و خدمات شهری ضمن بازدید از نهر روبسته کوچه معصومی، در صورت اتصال بالا دست این نهر به چاه جذبی ، دستورات لازم در خصوص تبدیل نهر پایین دست به کانیو را در دستورکار معاون فنی وعمرانی منطقه قرار داد.

بازپیرایی مقبره الشهدای محله هرندی، پیست آموزش موتور سواری کوچه مرادی، پروژه خیابان آتش نشانی، پروژه تک جدول میدان محمدیه و موضوع نگهداشت و زیرساخت املاک پلاک قرمز و رها شده از جمله مکان های دیگر مورد هدف شهردار در بازدید از پروژه‌های ناحیه۴ بود.

انتهای پیام/

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 58261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =