از بررسی طرح شهر دوستدار کودک تا طرح آموزشی ۱۰ در ۱۰۰

جلسه تبیین شیوه‌نامه برنامه‌های اجرایی اداره کل آموزش‌های شهروندی در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ابتدای نشست تبیین شیوه نامه برنامه‌های اجرایی اداره کل آموزش‌های شهروندی؛ ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر و معاونان اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه، اجرای برنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش شهروندی از مهمترین فعالیت‌های این معاونت است و همکاران این حوزه با تمام توان برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها تلاش می‌کنند.

او همچنین در خصوص تدوین هرساله شیوه نامه و ارسال آن برای تعیین تکلیف وظایف معاونت اجتماعی و فرهنگی و نواحی و محلات در مناطق تشکر کرد.

در ادامه، مهدی امیری، مدیر کل آموزش‌های شهروندی، به تبیین چشم‌انداز، شعار و رویکردهای اصلی شهرداری تهران پرداخت و از روسای اجتماعی نواحی، کارشناسان و مسئولین خانه شهروندی خواست تا با اشراف کامل بر شیوه نامه، همکاری لازم در جهت پیشبرد اهداف را داشته باشند.

در ادامه این نشست پژمان، معاون توسعه مهارت‌های شهروندی، سرفصل‌های اصلی آموزش‌های شهروندی را تشریح کرد و معاونان و روسای ادارات کل نیز نکات لازم و تکمیلی را در مورد هر یک از موضوعات مطرح کردند.

بررسی و تبیین طرح‌های ابلاغی شیوه نامه مانند طرح آموزشی ۱۰ در ۱۰۰، کانون نوجوانان، طرح شهردار مدرسه، شهر دوستدار کودک، طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی، طراحی و تولید محصولات آموزش‌ها از موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

در پایان این نشست، از زحمات کارشناسان اداره آموزش‌های شهروندی و نواحی ۷ گانه با اهداء تقدیرنامه و هدیه قدردانی شد.

نشست تبیین شیوه نامه برنامه‌های اجرایی اداره کل آموزش‌های شهروندی در سال ۱۴۰۳  با حضور مدیر کل اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵، معاونان و روسای ادارات ستادی اداره کل آموزش‌های شهروندی، مدیر و کارشناسان اداره آموزش‌های شهروندی، مدیران اجتماعی نواحی ۷ گانه و کارشناسان و مسئولین خانه آموزش شهروندی سرای محلات در منطقه ۱۵ برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 58288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =