نوسازی و تحول در معابر منطقه ۱۶

در راستای اجرای پروژه‌های طرح‌های توسعه محله‌ای و طرح تحول خدمت در پهنه جنوب شهر تهران (نقشه راه)، نوسازی معابر منطقه۱۶ با بیش از ۲۱ هزار تن آسفالت در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه گفت: بهسازی معابر شهری همواره از دغدغه ها و اولویت‌های مدیریت شهرداری منطقه۱۶ بوده که همواره با همت همکارانمان در تلاش هستیم تا فضای شهری مناسبی برای تردد شهروندان فراهم سازیم .
شهردار منطقه ۱۶ افزود : شهرداری این منطقه با هدف مناسب سازی معابر شهری و سهولت تردد شهروندان در پهنه جنوبی شهر تهران ، به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به نوسازی معابر در این قسمت از پایتخت اقدام می‌کند.
سالاری پور با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۱ هزار تن آسفالت در عملیات لکه گیری ، تراش و روکش آسفالت مکانیزه و دستی به منظور سهولت تردد شهروندان در قسمت جنوبی شهر تهران در ۷۶ معبر به متراژ تقریبی ۱۲۲ هزار متر مربع اجرا شده است؛ افزود: کیفیت معابر شهری یکی از عوامل مؤثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد مدیریت شهری محسوب می شود ، و با نیاز سنجی و تدوین یک برنامه‌ریزی دقیق ، معابر اصلی و فرعی که آثار خرابی در آسفالت آنها وجود دارد، مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد تا در اولویت آسفالت قرار گیرند.

انتهای پیام/

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
کد خبر: 58308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =