تسلیت معاون شهردار تهران، اعضای شورا و مدیران شهری منطقه ۱۸ در پی درگذشت بانوی شاغل در شهرداری این منطقه بر اثر حادثه آسانسور

اعضای شورای شورای شهر، معاون شهردار تهران و شهرداری منطقه ۱۸ با ابراز تاسف نسبت به درگذشت یکی از کارکنان این منطقه، این ضایعه را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفتند.

به گزارش شهر، روز گذشته یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ در اثر حادثه آسانسور ساختمان معاونت اجتماعی شهرداری این منطقه به رحمت خدا رفت.

شهرداری منطقه ۱۸ در اطلاعیه ای اعلام کرد که این بانوی پر تلاش و مادر فداکار بعدازظهر روز دوشنبه پانزدهم مردادماه درحین انجام وظیفه و طی حادثه ای ناگوار به دیار باقی شتافت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهردار، مدیران و کارکنان منطقه ضمن آرزوی علو درجات برای این مرحومه، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان طلب صبر و بردباری مسئلت می نمایند.

همچنین این حادثه و بررسی آن در جلسه صبح امروز شورای شهر مورد تاکید اعضای شورا قرار گرفت و آنها ضمن تاسف از وقوع این حادثه به خانواده این بانوی فقید تسلیت گفتند و با آنها ابراز همدردی کردند.

مجید باقری معاون شهردار تهران نیز از درگذشت «گلرخ کاظم‌پور»، کارمند شهرداری تهران بر اثر حادثه آسانسور ساختمان معاونت فرهنگی منطقه ۱۸، ابراز تاسف و با خانواده مرحومه ابراز همدردی کرد و از بررسی علل این حادثه خبر داد.

جزئیات دقیق دلائل درگذشت دلخراش بانوی کارمند شهرداری منطقه ۱۸ تهران بر اثر حادثه در محل کار

به گزارش شهر، در پی درگذشت نابهنگام بانو گلرخ کاظم پور یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت به علت وقوع حادثه دلخراش در محل کار، به جهت تنویر افکار عمومی و جزئیات دقیقی از دلائل این حادثه جوابیه ای منتشر شده که اهم آن از نظر می گذرد.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی و تسلیت با خانواده همکار پرتلاش و مادر فداکار شاغل در شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت و آرزوی صبر وبردباری برای بازماندگان آن مرحومه، به آگاهی می رساند که بر خلاف مطالب منتشره و بعضا" غیر واقع در خصوص علل وقوع این حادثه دلخراش، متأسفانه مهمترین دلیل وقوع حادثه، بی احتیاطی، عدم توجه به استقرار کابین آسانسور و همچنین مبادرت به باز نمودن غیر اصولی درب آسانسور بوده است. 

بر اساس شواهد و تصاویر واضح ضبط شده توسط دوربین مداربسته موجود در محل حادثه، مرحومه کاظم پور در صدد استفاده از آسانسور ساختمان معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه را داشته و با فشردن کلید مربوطه، پس از چند ثانیه، کابین در مقابل وی قرار گرفته ودر همان حین نیز با ورود یکی از همکاران مشغول صحبت شده که با درخواست همکاران طبقه فوقانی درب آسانسور بسته شده و کابین به طبقه بالا می رود در همین زمان همکار مرحومه اقدام به قرار دادن گالینگور در لای درب بسته کشویی آسانسور نموده ودر نهایت باعث باز شدن محفظه خالی از کابین آسانسور می نماید و مرحومه نیز بدون توجه به نبودن کابین وارد فضای محوطه آسانسور شده و متاسفانه سقوط می نمایند.

لازم بذکر است که تجهیزات آسانسور ساختمان که محل اصلی حضور مرحومه در زمان وقوع حادثه می باشد، در آذرماه سال گذشته سرویس اساسی و چندین قطعه آن تعویض گردیده و کارائی آن مورد تأیید کارشناسان مربوطه قرار گرفته است.

مجددا" با ابراز همدردی با خانواده آن مرحومه ، از اصحاب رسانه های جمعی درخواست می‌شود از انتشار اخبار غیر واقع که موجب تشویق افکار عمومی وآزرده خاطر شدن احوالات خانواده محترم و همکار وی گردیده، پرهیز نمایند.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 58358

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =