برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم

در آستانه بزرگداشت شهدای مدافع حرم طی نشستی با حضور سردار مهدی فیض اللهی فرمانده قرارگاه مدافعان حرم، سرپرست شهرداری منطقه۱۹، مدیر امور ایثارگران منطقه و مدیران شهری از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون تجلیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سردار فیض اللهی ضمن تشکر از مدیریت شهری منطقه در گرامیداشت این ایام بیان کرد: رشادت و حماسه های مدافعین حرم در مقابله با داعش و دفاع از حرم اهل بیت در محور مقاومت، عراق و سوریه در تیپ فاطمیون که در مقابل دشمن صف آرایی کردند مایه مباهات است.

وی بیان کرد: جایگاه شهید در نزد خداوند متعال والا است ما هرچه داریم از عزت و کرامت خانواده های شهداست که سند افتخار در مملکت ما و در نزد مردم عزیز هستند.

در ادامه حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا اظهار کرد: زبان از بیان عظمت ایثار شهدا و خانواده‌هایشان قاصر است و خداوند بالاترین مقام و منزلت را نصیب این عزیزان می کند.

این مسئول افزود: برمبنای اعتقادات دینی ما باید از مظلوم در برابر ظالم دفاع کنیم که شهدای عزیز به این یقین رسیدند و در این راه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

سرپرست شهرداری منطقه تصریح کرد: پدران و مادران شهدا عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و اهل بیت (س) نثار کرده‌اند و بدون تردید مردم شهید پرور قدردان این ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا هستند.

براساس این گزارش سردار مهدی فیض اللهی فرمانده قرارگاه مدافعان حرم از حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ و مدیر اداره امور ایثارگران منطقه به پاس زحمات آنها در رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز تجلیل کرد.

شایان ذکر است در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خانواده معزز خانواده شهدای تیپ فاطمیون مدافع حرم تقدیر شد.

انتهای پیام /

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 58371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =