از بدرقه خدام‌الحسین تا بررسی آخرین وضعیت ایستگاه مترو نواب؛ در «قرار خدمت» شهردار تهران در منطقه ۱۱ چه گذشت؟

شهردار پایتخت در ادامه سلسله بازدیدهای خود از مناطق تهران با عنوان پویش «قرار خدمت»، به منطقه ۱۱ پایتخت رفت.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در هجدهمین سلسله بازدیدهای خود از مناطق تهران با عنوان پویش «قرار خدمت»، صبح امروز -هجدهم مرداد ماه ۱۴۰۳ به منطقه ۱۱ پایتخت رفت تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های در دست احداث این منطقه قرار بگیرد. در این بازدید که با حضور شهردار تهران در دانشگاه جنگ آغاز شد، با حضور زاکانی پیش از ظهر در جلسه‌ای با حضور کارکنان و مدیران شهری منطقه ۱۱ ادامه یافت. طی این نشست شهردار پایتخت با کارکنان شهرداری این منطقه به بحث و تبادل نظر پیرامون شرایط منطقه و پروژه‌های آن پرداخت. 

از بدرقه خدام‌الحسین تا بررسی آخرین وضعیت ایستگاه مترو نواب؛ در «قرار خدمت» شهردار تهران در منطقه ۱۱ چه گذشت؟

پس از این شهردار تهران با حضور در ایستگاه مترو نواب صفوی از آخرین وضعیت این ایستگاه مطلع شد و شرایط پروژه‌های مرتبط با توسعه خط ۷ مترو تهران را بررسی کرد. 

حضور در پارک دامپزشکی منطقه ۱۱ و بدرقه خدام حسینی از کارکنان خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم اربعین نیز یکی دیگر از برنامه‌های امروز زاکانی بود. 

مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز وظیفه ارائه خدمات مرتبط با نگهداشت و تنظیف شهرهای زیارتی نجف و کربلا با همکاری شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری انجام می‌شود. 

پس از این بدرقه جلسه شورای معاونین با هدف بررسی اقدامات لازم پیرامون تکمیل پروژه‌های منطقه ۱۱ در محل شهرداری این منطقه برگزار شد. 

در نهایت نیز شهردار تهران برای نماز مغرب و عشا در مسجد زعیم واقع در خیابان منیریه حاضر و پاسخگوی مطالبات شهروندان منطقه ۱۱ خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
کد خبر: 58400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =