ارسال اقلام و تجهیزات شهرداری منطقه ۲۱ به قرارگاه شهر کوفه در آیین اربعین حسینی

شهردار منطقه ۲۱ از استقرار قرارگاه اربعین منطقه ۲۱ شهرداری تهران در شهر کوفه و ارسال اقلام و تجهیزات اهدایی به مسجد کوفه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر گفت: مدیریت شهری نسبت به ارسال اقلام و تجهیزاتی مانند موکت، چادر، آبسردکن، کولر گازی، مخازن زباله، مواد خوراکی و ... جهت افزایش امکانات و سهولت زیارت برای زائرین گرانقدر اربعین حسینی در شهر کوفه اقدام کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: قرارگاه اربعین منطقه ۲۱ در شهر کوفه توسط مدیریت شهری منطقه ۲۱ ایجاد شده و امکانات و تجهیزات به منظور بهره‌مندی بیشتر زائرین گرانقدر اربعین حسینی به شهر کوفه ارسال شد، همچنین ۳۰ نفر نیروهای خدوم شهرداری این منطقه، ۱۰۰ نیروهای مردمی و جهادی نیز در قالب فعالیت‌های گسترده اجرایی در حوزه های خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و....در قرارگاه مشغول به انجام وظیفه هستند.

پوریافر در خصوص دیگر نیروهای خدوم اعزامی و تجهیزات ارسالی بیان کرد: تعدادی از تجهیزات که امسال به شهر کوفه ارسال شده از انبار منطقه بوده که در سال گذشته تهیه شده و پس از استفاده آنها در اربعین حسینی بازگردانده شده است تا امسال نیز مجددا استفاده شود.

وی در پایان گفت: چهار دستگاه فان، مه پاش ۱۲دستگاه، تیم آتش نشانی مستقر در مسجد کوفه، تیم پزشکی شرکت شهر سالم، تعداد سه مخزن ۲ هزارولیتری آب، تجهیزات روشنایی شامل پرژکتور و ریسه، تعداد ۸دستگاه اسپیلت گازی جهت سرمایش اسکان، دو دستگاه لباسشویی، جعبه ابزار با تجهیزات کامل، فن دمنده مثبت و منفی ۲دستگاه، تجهیزات مورد نیاز موکب پذیرایی جهت سرویس دهی به ۳۰ هزار نفر در روز جهت صرف شربت، تعداد ۱۰ پنگه سقفی، تجهیزات مورد نیاز خانه مادر کودک (نوار بهداشتی ،پوشک بچه،دستمال مرطوب) نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶
کد خبر: 58413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =