احیای فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ۱۵

رئیس اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منطقه ۱۵ از رویکرد تحولی در بهره مندی مناسبت‌تر از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد و بر اهمیت نقش تعامل و مشارکت درون‌سازمانی و نیز بین بخشی برای تحقق اهداف این حوزه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد سیاه کمری با تشریح موقعیت جغرافیایی منطقه ۱۵ در جنوب شرق پایتخت گفت: این منطقه به واسطه  قرار گرفتن به عنوان یکی از دروازه های ورودی شرق تهران و  نیز به لحاظ پهنه طرح تفصیلی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و فرصت های بیشماری برای جذب سرمایه گذار است.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منطقه به نگاه جدید به پروژه های مشارکتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات کارشناسی شده اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده ۲ پروژه گذر خوشمزه و خدمات خودرویی با تعیین سرمایه گذار و انعقاد قرارداد به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه میان این اداره و مشاوران تخصصی به منظور بهره گیری از نظرات کارشناسی در امکان سنجی پروژه ها و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه منطقه، کاهش چشمگیر زمان  اخذ گزارش های کارشناسی از حوزه های ذیربط با پیگیری و تلاش همکارانم، برگزاری نشست های مستمر با معاونت شهرسازی و معماری منطقه و نواحی هفتگانه از جمله این اقدامات است.

سیاه کمری با اشاره به بازدید مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و جمعی از کارشناسان این سازمان از پروژه های مشارکتی منطقه ۱۵ افزود: تعریف پروژ های جدید نظیر جانمایی ۴ هایپر نان در شهرک بروجردی، احداث پارکینگ طبقاتی در مجاور پارکینگ طبقاتی در افسریه و ایجاد یک مرکز رفاهی و خدماتی در بوستان فدائیان اسلام، افزایش اعتبار ویژه برای پروژه قطب گردشگری بوستان آزادگان و مجوز احداث هایپر استار از مهمترین دستاوردهای این بازدید میدانی بود.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در برج میلاد نیز اشاره کرد و یادآور شد: این رویداد با هدف ایجاد شرایط مساعد به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همچنین صرفه‌جویی در زمان برای شناسایی افراد ذیصلاح در حال برگزاری است که منطقه ۱۵ نیز با ارائه ۱۰ پروژه مشارکتی در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 58421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =