اجرای بیش از ۷۰ پروژه توسعه محله‌ای در حوزه نگهداشت معابر منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در حوزه نگهداشت معابر در سال جاری، گفت: پروژه‌های توسعه محله‌ای سال ۱۴۰۳ در حال انجام است و از ابتدای سال جاری تا کنون، ۷۷ پروژه توسعه محله‌ای در حوزه نگهداشت معابر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به اجرای پروژه های توسعه محله ای در حوزه نگهداشت معابر در سال جاری، گفت: پروژه های توسعه محله ای سال ۱۴۰۳ در حال انجام است و از ابتدای سال جاری تا کنون، ۷۷ پروژه توسعه محله ای در حوزه نگهداشت معابر به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: با اشاره به پروژه های اتمام یافته در قالب توسعه محله ای، اظهار کرد: از اقدامات مهم انجام شده، اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۴۰ معبر با ۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت بوده است.

سیفی اظهار کرد: در بخش جمع آوری شبکه فرعی آب‌های سطحی از تمام ظرفیت های اجرایی استفاده شده است و تا کنون ۴ هزار و ۵۰۰ متر طول از انهار قدیمی جمع آوری و جایگزین آنها کانیو کتابی، جانبی و نهر روسی اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۷، گفت: در اجرای پروژه های توسعه محله ای، به منظور مناسب سازی و تسهیل تردد افراد توان یاب، عملیات بهسازی پیاده رو در سطح منطقه به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع انجام شده است که محورهای اصلی این عملیات ضلع شمال و جنوب خیابان مسجد و خیابان نعمتی است؛ در حال حاضر نیز اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان قربانی آغاز شده است.

سیفی با اشاره به تاثیر مثبت پروژه های توسعه محله ای در افزایش رضایت مندی شهروندان، تصریح کرد: همکاران ما در معاونت فنی و عمرانی در نظر دارند طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان شهریور ماه، تمامی پروژه های توسعه محله ای را به سرانجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با تلاش بی وقفه همکاران خدوم فنی و عمرانی و با جلب مشارکت شهروندان و انجام نیازسنجی های عمرانی بر اساس نظرات شهروندان، شاهد خدمات موثر به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 58456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =