اگر برخی پارامترها از سوی دولت دستکاری شود ورود تاکسی برقی‌ها به تعویق می‌افتد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مسائل اداری تاکسی‌های برقی در حال انجام است، گفت: هر وقت تاکسی‌ها حمل شد و به گمرک رسید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز تخصیص بخشی از موزه دفاع مقدس به دفاع مقدس استان تهران بررسی می‌شود، اظهار کرد: گزارش حسابرسی شرکت خدمات اداری شهر، سازمان تاکسیرانی و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای سال ۱۴۰۲ قرائت خواهد شد. تکالیف مجموعه‌ها مشخص شده و این در حالیست که گزارشات سال های قبل نخوانده باقی مانده بود.

در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا رانندگان تاکسی مکلف به روشن کردن کولرهای خودروهای خود در ایام تابستان هستند یا خیر؟ تاکید کرد: زمانی این موضوع برای تاکسی‌های فرودگاه پیش بینی شد و قرار بر آن شد که در ایام تابستان خودروهایی که کولرهای خود را روشن می‌کنند مبلغی اضافه‌تر از شهروندان دریافت کنند؛ اما ما از سایر رانندگان تاکسی انتظار داریم که کولرهای خود را برای ارائه خدمات مناسب‌تر بدون دریافت هزینه اضافه‌تر  از شهروندان روشن کنند.

چمران با بیان اینکه مسائل اداری تاکسی‌های برقی در حال انجام است، تصریح کرد: هر وقت تاکسی‌ها حمل شد و به گمرک رسید اطلاع رسانی خواهد شد. پارامترهایی در وزارت کشور، وزارت صمت و گمرک وجود دارد که اگر موضوع را دستکاری کنند به تعویق می‌افتد.

وی همچنین درباره اضافه شدن تعرفه و نرخ سرویس مدارس گفت: در این بخش ما باید تدبیری را انجام می‌دادیم تا هم نظر والدین و هم نظر رانندگان را تأمین کنیم. به همین جهت برای ساماندهی این امر، تعرفه سرویس‌های مدارس برای سال تحصیلی آینده افزایش پیدا کرده است.

چمران با بیان اینکه آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان با هم تصمیم می‌گیرند و بر اساس مصوبه هیئت دولت فعالیت می‌کنند، گفت: سال قبل براساس پیمایش بود اما لحاظ نشد که امیدواریم امسال لحاظ شود.

وی درخصوص سقوط کارمند شهرداری منطقه ۱۸ از آسانسور هم گفت: اعلام شده که آسانسور مشکل داشته اما هنوز گزارش با جزئیات اعلام نشده است. در مورد سقوط جرثقیل نیز باید جزئیات را دریافت کنیم. وظیفه آتش نشانی نبوده اما چون جرثقیل داشته از این سازمان کمک گرفتند و باید بررسی شود که کمک گرفته شده یا خیر.

چمران در پایان با اشاره به حادثه سقوط یکی از پرسنل شهرداری منطقه ۱۸ در یک آسانسور افزود: هفته گذشته در رابطه با این موضوع به صورت مفصل مباحثی مطرح شد اما این نکته حائز اهمیت است که معاون اجتماعی منطقه که پیش از این عنوان شده بود دو الی سه سال سابقه کاری در شهرداری تهران دارد درست نیست و وی بیش از ۱۸ سال است که در مجموعه شهرداری تهران فعال است. همچنین به هیچ عنوان درگیری بین این معاون و فرد فوت شده ایجاد نشده بود.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 58460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =