تخصیص بیش از ۴.۵ همت اعتبار در بودجه شهرداری برای بهسازی اماکن ورزشی و موارد مربوط به ورزش

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از ۴.۵ همت اعتبار برای بهسازی اماکن ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از قهرمانان و مواردی از این قبیل اختصاص داده‌ایم که چندین برابر گذشته است.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکل امروز جامعه بشری استانداردهای دوگانه در تمام ابعاد است، اظهار کرد: در حالی که روسیه به دلیل جنگ با اوکراین محکوم می شود، اسرائیل با وجود نسل کشی ها محروم نمی شود. در حالی که ایران در مسیر انرژی هسته ای صلح آمیز حرکت می کند، تحریم می شود، اسرائیل از صدها بمب هسته ای برخوردار است و مشکلی از این بابت برای آنها ایجاد نمی کنند.

وی افزود: در حقوق بشر نیز با استانداردهای دوگانه رو به رو هستیم و تا زمانی که این موضوع به نتیجه نرسد، بشر با این جنایات روبه رو خواهد بود.

سروری با بیان اینکه دو رشته ورزشی تکواندو و کشتی باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: ورزش قهرمانی مولود ورزش همگانی است و اینکه دو تن از اعضای سابق شورا توانستند با پرورش ورزشکاران، باعث برافراشته شدن پرچم ایران شوند نشان می دهد که چه شناختی از ورزش قهرمانی دارند.

وی ادامه داد: ما بیش از ۴.۵ همت اعتبار برای بهسازی اماکن ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از قهرمانان و مواردی از این قبیل اختصاص دادیم که چندین برابر گذشته است و به تدریج شاهد افزایش ورزش های قهرمانی هستیم.

سروری ضمن تقدیر از علیرضا دبیر و هادی ساعی برای ارتقاء ورزش، خاطرنشان کرد: از شهرداری تهران می خواهیم حمایت های لازم را از ورزش همگانی و پشتیبانی ورزش قهرمانی توسعه دهد.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 58466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =