از دریافت نیم ساعته گوشت گرم گوسفندی با سفارش آنلاین تا اختلاف  ۲۴ هزار تومانی گوشت مرغ

مدیر آمار و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جزئیات فروش آنلاین گوشت در این سازمان را تشریح کرد.

مهرداد خطیبی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: از زمان آغاز فروش غیرحضوری گوشت و کالاهای اساسی در بستر سامانه شهرزاد یعنی از پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ و با ثبت نام سرپرستان خانوار، از اواسط هفته گذشته ثبت سفارش در سامانه شهرزاد افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه گوشت های عرضه شده وارداتی، گرم و با کیفیت است، افزود: هزینه ارسال گوشت به تمامی مناطق ۲۲گانه ۴۵ هزار تومان است و شهروندان از ۴۸ ساعت قبل می توانند سفارش دهند و فقط در تعطیلات رسمی ارسال سفارشات انجام نمی‌شود.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: از زمان ثبت سفارش مشتری، ۳۰ دقیقه تا دو ساعت و نیم، نهایتا طول می‌کشد تا گوشت به دست شهروندان برسد.

وی ادامه داد: در سامانه شهرزاد قیمت گوشت مخلوط گوساله ۲۹۹ هزار تومان و مخلوط گوسفندی هم ۳۰۰ هزار تومان است که اختلاف قیمت آن با سطح بازار ۴۰۰هزار تومان است.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در مورد نحوه و میزان تخصیص هم اظهار کرد: هر کد ملی خانوار می‌تواند در ماه ۶ کیلو گوشت در سامانه شهرزاد ثبت سفارش کند. ۲ کیلو گوشت گوسفندی و ۴ کیلو گوساله. همچنین شهروندان می‌توانند مرغ هم از سامانه شهرزاد سفارش دهند که قیمت هر کیلوگرم آن ۷۶ هزار و پانصد تومان است که حدودا ۲۴ هزار تومان با سطح بازار اختلاف دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود یک ماه است که گوشت تنظیم بازار در سامانه شهرزاد توزیع می‌شود و ۶۰۰۰ سفارش در سامانه ثبت شده و ۸ تن گوشت گوسفندی و ۷ تن گوشت گوساله توزیع شده است.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 58508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =