نمایش جهانی توان مدیریت بومی ورزش ایران با قهرمان‌پروری علیرضا دبیر و هادی ساعی

شهردار تهران، رکوردزنی علیرضا دبیر و هادی ساعی روسای فدراسیون‌های کشتی و تکواندو در قهرمان‌پروری را نمایش توان مدیریت بومی ورزش ایران در تراز جهانی عنوان کرد.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تلاش علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی و هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواند تقدیر کرد.

در این متن آمده است: " آقایان علیرضا دبیر و هادی ساعی نه تنها در قهرمان پروری رکورد زدند بلکه در تراز جهانی توان مدیریت بومی ورزش ایران را به نمایش گذاشتند. 

هنر بزرگ مدیریتی آنها این بود که راه را برای افتخارآفرینی کشور باز کردند و با به‌کارگیری مربیان کارآمد ایرانی از جوانان لایق و با استعداد وطن، قهرمان المپیک ساختند."

نمایش جهانی توان مدیریت بومی ورزش ایران با قهرمان‌پروری علیرضا دبیر و هادی ساعی

گفتنی است در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته تکواندو آرین سلیمی به مدال طلا، ناهید کیانی و مهران برخورداری به مدال نقره و مبینا نعمت‌زاده به مدال برنز دست یافتند. همچنین در کشتی فرنگی محمدهادی ساروی و سعید اسماعیلی مدال طلا را به دست آوردند، امیرحسین زارع، رحمان عموزاد و حسن یزدانی در کشتی آزاد و علیرضا مهمدی در کشتی فرنگی صاحب مدال نقره شدند و امین میرزازاده در کشتی فرنگی و امیرعلی آذرپیرا در کشتی آزاد موفق مدال برنز را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد خبر: 58534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =