افزایش ظرفیت پاسخگویی به تماس‌های شهروندان با سامانه +۱۳۷

معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+۱۳۷) از افزایش ظرفیت پاسخگویی به تماس‌های شهروندان با سامانه +۱۳۷ در ۴ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، احسان واحدی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارشناسان ثبت پیام شهروندی برای تسریع در رسیدگی به تماس‌ها و پیام‌های شهروندان اظهار کرد: پاسخگویی به تماس‌ها و ثبت و ابلاغ گزارش‌های دریافتی از شهروندان مهم‌ترین ماموریت مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (+۱۳۷) است و از این طریق، درخواست‌ها و مطالبات قانونی مردم از شهرداری تهران در اسرع وقت پیگیری و برای پاسخگویی به نواحی مربوطه و حوزه‌های رسیدگی‌کننده منعکس می‌شود.

وی درباره اقدامات صورت‌گرفته برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان در خصوص ثبت پیام و تماس با سامانه +۱۳۷ افزود: با توجه به تأکید مدیریت جدید مرکز سامانه +۱۳۷ مبنی بر احترام به وقت و زمان شهروندان تماس‌گیرنده با این سامانه و با انجام اقدامات متعدد از جمله افزایش ساعت فعالیت کارشناسان پاسخگو و ارتقای نظم سیستمی، شاهد کاهش تماس‌های بدون پاسخ و افزایش ۵ درصدی برقراری تماس و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در ۴ ماهه ابتدای سال هستیم.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 58564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =