به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، احسان واحدی با اشاره به تلاش شبانهروزی کارشناسان ثبت پیام شهروندی برای تسریع در رسیدگی به تماسها و پیامهای شهروندان اظهار کرد: پاسخگویی به تماسها و ثبت و ابلاغ گزارشهای دریافتی از شهروندان مهمترین ماموریت مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (+۱۳۷) است و از این طریق، درخواستها و مطالبات قانونی مردم از شهرداری تهران در اسرع وقت پیگیری و برای پاسخگویی به نواحی مربوطه و حوزههای رسیدگیکننده منعکس میشود.
وی درباره اقدامات صورتگرفته برای افزایش رضایتمندی شهروندان در خصوص ثبت پیام و تماس با سامانه +۱۳۷ افزود: با توجه به تأکید مدیریت جدید مرکز سامانه +۱۳۷ مبنی بر احترام به وقت و زمان شهروندان تماسگیرنده با این سامانه و با انجام اقدامات متعدد از جمله افزایش ساعت فعالیت کارشناسان پاسخگو و ارتقای نظم سیستمی، شاهد کاهش تماسهای بدون پاسخ و افزایش ۵ درصدی برقراری تماس و پاسخگویی به تماسهای شهروندان در ۴ ماهه ابتدای سال هستیم.
انتهای پیام/
نظر شما